Virüs İstilası...

Bilgisayarımdaki virüs istilası sebebi ile bir süre ortalarda görünemeyeceğim...
Virüs bulaşan,her sayfasında bıcır bıcır dolaşan virüsler nedeniyle,canııımmm bilgisayarıma format attırmaya giderken bende biraz kafa dinlemek adına teknolojiye ara veriyorum..
Zaten facebook'umunda şifresini kırdılar insafsızlar :( O kadar uğraştık ama olmadı :/...Geri getiremedik sayfamı... :/ :(
Yavaş yavaş teknolojiden uzaklaşan ben,sizlere virüssüz günler,sağlık dolu ömürler diliyorum...
Kendinize çok iyi bakın..
Esen kalın a dostlar... ;)

GERİ GELDİM... :D
Format yarım saat sürdü banada tekrar buralar göründü :D ...
3 Responses
  1. e.d. Says:

    hehe, her bilgisayar sahbinin başına gelir bazen öyle virüsler :)
    ben ne virüsler gördüm valla başa bela, format bile çözüm olamıyor bazen. ama seninkiler o kadar dertli olacağını sanmıyorum ;)

    için rahat olsun, formattan sonra güzel güzel kullanırsın bilgisayarını.


  2. Duygu Says:

    yaw şöle iki gün yatıcam dıe sevınmıstım emre..adam yarım saatte bıtırdı yahu.. :/
    dinlenemedım de..
    teknolojıye evet.. :D :D

    valla tıkır tıkır işliyor ...
    nazarlardan korusun,gemgözlerden sakınsın tanrım.. amiiinn... :D


  3. Adsız Says:

    Duygu bende sevinmiştim,bi süre senden kurtulacağım diye..Ah şu bilgisayar tamircileri niye bu kadar hızlı yaptılar ki.Senden biraz uzak kalmak banada ii gelirdi duygucum :D ;)

    Ama kısmet,kafamızı dinleyemeden geri geldin..Neyse artık gözümüzü kulağımızı dilimizi kapatacağız :O :P .

    ŞAKA ŞAKA..bak büyük harflerle yazdım valla kız..

    barış ;)