Hediye...

Merhaba...
Ben de bir blogspot mağduru olarak karşınızdayım :D ...

Neyse kavuştuk bloğumuza...Bu aralar yeni uğraşlar peşindeyim.En yakın iki değerli arkadaşıma hediye yaptım..Hem de kendi elcağızlarımla...

Hediyeleri çok severim ben.Karşılığı olunca tabi daha çok severim ama hediyelerimi de karşılığı olsun diye hediye etmem...Farklılıklar yapmaktan hoşlanırım..Bazen bir oyuncak alırım,bazen bir emzik,bazen bir resim çizerim,bazen de el emeği göz nuru şeyler geliştiririm..Kimi zaman şiirler yazarım kişi adına.Kimi zaman süprizler yaparım ummadığı şeyler adına...

Evet geçenlerde bi kuzenimin fikrini çaldım ve işte bu hediyeleri yaptım.
Önce çin pazarından :D ahşap sandıklar aldım...Ve onları kelebek,hello kitty resimleri ile süsledim.Boyamak geçti aklımdan ama,başaramayabilirim diye düşünüp vazgeçtim...Bende yapıştırma yaptım...

Evet yukarda görüldüğü gibi süsledim püsledim...Mis gibi valla...

İçine arkadaşlarımla bir kaç beraberce paylaştığım anılarımla oluşan resim,araç-gereç ve yazılar ekledim... 'Hikaye başlıyor..' ise benim ürettiğim bir hikaye kitabı..Bana ait..Küçük resimler ve kısa notlardan oluşuyor..İlerleyen resimlerde göreceksiniz zaten.. :D

İlerleyen resim dediğimde alt resimmiş,pardon :D ...İşte böle hoş bir hikaye defteri yaptım..Parfüm de sıktığım için yazıların bazıları aktı :( ,ama hala okunur vazıyette :D...

Bu tarafta resimli tarafı...
Bi de masam için kusura bakmayın,toparlamadan çekmiş bulundum fotoları,sonra da tekrar çekmek zor geldi...Biraz pasaklı görünüyor farkındayım..Ama hep öyle o masa :D ...


Evet bu da yerleştirildikten sonra ki son hali...
Ve fark ettim ki bilgisayarımında reklamını yapmışım haberim olmadan...Phılıps den reklam ücretimi isterim.Ki çok memnunum phılıps den :D...Phılıps sen çok yaşa emi :D (Reklam yaptım blogum kapanırsa şimdiden elveda :/ )

Bu da son rütuşlar işte.Arkadan,önden,sağdan,soldan pozlar..Valla ben çok sevdim,umarım arkadaşlarımda çok beğenir...

Hediyeler karşılıksız verilen armağanlardır..Ama insan oğlu ister istemez istiyor bişiler..Ama bunu karşılık olsun diye değil,sadece ben düşünüyorum,değer verip bişiler yapıyorum.Karşımda ki kişininde yapmasını isterim,ben de bir nebze değer görmek isterim...Yanlışsam yanlışsın diyin emi...Ama yine de ben öle düşünüyorum işte,bananeee... :/ :)

Hadi sağlıcakla kalın efem,fikrimi çalarsanız eğer haberim olsun,içine neler konuluyor bilgi verebilirim...Yukarda yazdıklarımdan başka neler var başka neler o kutuda...

Sağlıklı,huzurlu,sevdiklerinizle mutlu,hediyeli ömürler dilerim herkese...

Blog banada aynı dilek geçerliiii....

5 Responses
  1. Adsız Says:

    hoş geldin duygu
    bahsetmiştin bunlardan bana,çizimlerde katacağını söylemiştin,ama bu da hoş olmuş...

    hediyeler tabiki karşılık beklenmeyerek alınan aktivitelerdir..istemek demeyelimde biz buna,sadece bizim karşımızdakilere gösterdiğimiz hoş süprizleri veya güzellikleri bizde yaşamak istiyoruz diyelim..
    daha anlamlı olur;)

    bu arada benden tarafa çok şanslısın,gelirken bir dolu süprizim var sana :D
    değerimi bil,başkalarınınkini bileceğine :P :D

    gittim ben...
    barış


  2. e.d. Says:

    selam duygu.. güzel bi hediye yapmışsın yine. eminim çok seveceklerdir bunları alan kişiler..
    çünkü el emeği göz nuru da var işin içinde. bu da onları daha değerli kılıyor.

    senin de blog'un hayırlı olsun. inşallah bi daha kapanmazlar yaw. hani normalde düzenli olarak kullanmıyorum zaten blogumu ama böyle elimden zorla alınınca da bi boşlukta hissettim kendimi, haksızlığa uğradığım için bozulmuştum. ama ii ki geri döndü bloglarımızı, internete uzanan yasakçı zihniyetin elleri kırılsın :)

    keyifli günler.


  3. Duygu Says:

    _barış_

    Evet çizimler yapacaktım ama geri dönme şansım yoktu ahşap tahtadan sonra..o yüzden korktum ve vaz gezgeçtim :D ...
    Hediyelerin arasında çantada olsun.. :D :O :P
    görüşürüz barışcım...
    ve artık gel bea türkiye ye :(

    _emre_

    umarım severler...ben çok sevdim çünkü ve severek yaptım..o pozitiflik onlara yansır insallah...El emeği ile yaptıgım herşey çok değerli benım için,çok az kişiye yapıyorum bu kıyağı :D ..Değerli olanlara :D

    evet blogların gelmesi mucize oldu gerçekten.ben yutup gibi uzun süreli umuyordum ama çabuk pes ettiler.Yakında gogıl da giderse hiiiçç şaşmam bu memlekette...

    ki biz daha hayatımız boyunca çok yasaklar göreceğiz,çok darbeler yiyeceğiz.. şşş... :D

    keyifli günlar sanada efem... :D


  4. Adsız Says:

    merhaba duygu :)
    blogunu gezdim ve çok beğendiğimi söylemeliyim, daha önce nerelerdeydin kız sen, ya da neden ben keşfetdemedim acabağ? :D

    çok orijinal bir fikir olmuş bence, çok hoş. el emeği...
    çalabilirim fikrini söylemedi deme. :)

    sevgiler...


  5. Duygu Says:

    (Ç)almak serbest .. :D
    ama devamını ıstersen de bılgı verebılırım :D..
    begenmene sevındım..teşekkür ederım ayrıca.

    aslında eski bir blogcuyum..blogspotta yenıyım dıyelım sadece ;)

    sağlıcakla kal...