Ama ben,ben sahiden,ben her neysem işte...

Ben eşeğim...Ben eşeğim...Ben eşeğim...Ben aşeğim.... .... ....

Bak 40 kere söyletme bana bu cümleyi...Eşek olur çıkarım...Yularımdan tutup gezdirmen gerekir sonra amaaaa...Kıyma bana..Affet amaaaa..

Ama ben sahiden suçsuzum...Biliyorum çok büyük bir eşşeklik ettim..Bak cümle alemede eşek olduğumu gösterdim..Affettin mi beni?...


Valla hep böle mutsuz geziyorum ortalarda...Başımda bir kara bulut var..Ağladım ağlıcam her an..Affedene kadarda sen beni,gitmeyecek tepemden bu bulut...Eşeğim tamam işte,eşeklik ettim... :( Bakamıyorum bile bak yüzüne,utanıyorum da ama...Kara bulutları göndermek için başımdan,gerekli şeye ihtiyacım var ...Beni affettiğini söylemek...Yoksa hep eşek olarak kalacağım...
Bak sana masumiyetimin fotoğrafını gönderiyorum...Kırmızı kurdela Amerika'da barış işaretiymiş :P :D ...Tamam tamam şaka,ama nolur affet bu eşeğiiii...
Bak son kes söylüyorum ama....Eğer beni affettiğini söylemezsen bu balonu patlatırım...Ben de onunla birlikte patlarım..Ölür giderim amaaaa...Kıyma banaaa...Eşegin senden özür de diledi bak..Hadi affettin mi affettin mi?... :)

Çok ta beni yalvartma bak,acısını fena alırım heaa..Biliyosuunn... :D :D

Affettim deeee.... Nolluuurrrr...
:(
8 Responses
  1. Adsız Says:

    eşek ne olcak.
    affetsem mi diye düşünüyorum.ama kararlıyım,bi süre daha süründüreceğim seni duygu :D :D
    sen cezanı çekmeye mahkumsun :P


    bi süre cezalısın.

    barış


  2. Duygu Says:

    amaaaa...
    ama lütfen yaaa... :(


  3. Adsız Says:

    eşşek şirinmiş bayağı yaw.


  4. Duygu Says:

    teşekkür ederim..
    eşeklik edince baya bir şirin olabiliyorum :D ;)


  5. Adsız Says:

    kız eşek,affettim seni.
    Duyurayım dedim.

    ...
    Barış


  6. Duygu Says:

    kıyamazsın ki sen bana.. :D :P

    hee bu arada artık eşek değilim ona göre..İntikam soğuk yenen bir yemektir,ona göre... yada öle bişiydi... :D


  7. e.d. Says:

    estağfurullah, eşek demiyelim de sıpacık diyelim :P daha kibar olur hem :D


  8. Duygu Says:

    eşek gene eşek sonuçta emre yaw.. :D