Gülümse,hadi gülümse...

Her zaman kedilere karşı büyük bir zaafım olmuştur...Üstlerine titrerim,zarar gelecek diye...Ve son günlerde Sezen Aksu'nun Gülümse/Bir kedim bile yok şarkısına takılmış durumdayım...Şarkı takıntılığım vardır benim,şu günlerde de bu şarkıya takıldım...Geçtiğimiz günlerdeki şeker bayramında bir kuzenim de evde kedi besliyor olduğunu gördüm..Pek bi tatlıydı kerata.Onun cinsi tekirdi...Ama şu pisipisilerin yüzlerindeki masumiyete bakar mısınız yaa.. :(

Anneme yalvarıyorum al diye,almıyor...Babam Van kedisi alalım demişti de geçen yıllarda ana kraliçe izin vermemişti :( :(

Buyrun size 5 adet kedi türü..



Ama bu kedinin süratındaki masumiyete bakın yaa...Ağzının üstüne vurasım geldi bak şimdi.. :)

Bakışa bak yaaaa...


Bu da küsmüş kedicik..yerim ben senin ağzını burnunu yaa.. :(


Bu farklı bir asilliğe sahip canım....

Gerçekten de kedilere karşı büyük sevgi beslemekteyim..Bazı kişilere duyurulur...Fiyatları çok pahalı değil,hatırlatayım.. :D :P Yani almak istersen (iz) hediye kabul edebilirim :D ...

Ve size Sezen Aksu'nun o eşsiz şarkısı ile veda ediyorum...Her şeye rağmen gülümsemeyi bilenlere armağanım olsun...

http://www.trtube.com/izle.php?v=xszeagvzcq

Gülümse,hadi gülümse..

Bulutlar gitsin..

Yoksa ben nasıl yenilenirim...

Hadi gülümse...

Belki şehre bir film gelir,Bir güzel orman olur yazılarda...

İklim değişir akdeniz olur,

Gülümse...

Tut ki karnım acıktı,

Anneme küstüm,Tüm şehir bana küstü...

Bir kedim bile yok,Anlıyor musun?...

Hadi gülümse...

Gülümse,hadi gülümse...

Bulutlar gitsin...

Yoksa ben nasıl yenilenirim,

Hadi gülümse

Sazlarım vardı.Irmaklarım vardı.Çakıl taşlarım vardı benim...

Ama sen başkasın,Anlıyor musun?...

Başkasın...

Tut ki karnım acıktı...

Anneme küstüm,Tüm şehir bana küstü...

Bir kedim bile yok,Anlıyor musun?...

Hadi gülümse....

5 Responses
  1. e.d. Says:

    kedi benim de en büyük isteklerimden biri :)

    ama annem izin vermediği için bi türlü olmuyor (eniştelerimden birinin ciğerine kedi tüğü kaçmış vakti zamanında, 5 ameliyat sonucunda anca çıkarmışlar, dolayısıyla bizim sülalede kimse kedilere sempati göstermez :( )

    kendi evim olsun hele, ondan sonra alıcam bi kedi, basıcam ona mamayı, şişiricem onu, kocaman olacak, sonra dövüşeceğiz onunla :D amerikadayken ev sahibimin iki kedisi vardı. özel bi besinle beslemiş onları, o yüzden de kocaman olmuş kediler, köpek kadar neredeyse. evin içinde deli dolu koşturuyorlardı. bi de iki tanelerdi. süper şeylerdi yaw, çok özenmiştim :)


  2. Duygu Says:

    aynı sorun benim akrabalarda gerçekleşmiş..ana kralıcede o yüzden kedilerden nefret eden kısıler arasında bulunuyor...
    ilerde eve cıkarsam yada evlenınce ( hıhh ) eve alırım galıba..

    yoksa hıc sansım yok malesef... :/


  3. Duygu Says:

    a aa bu arada senın yazını tam okumadım mı aklım baska yerdemıydı o esnada ama farkına varmamısım yazının bır kısmında yazdıgın cani davranısı :D

    hayvana işgence yapıyorsun sen resmen..mamayı basınca hayvanım kedılıkten cıkıp kısaca kaba tabırle ayı olacak ama ...:/ kıyamam yaw kedıcıge..

    sen seye benzemıssın emre..hanı sezercıgın bır fılmı vardı..sıpasını acık arttırma ıle satıyordu...orda toparlak,tosuncuk bir çocuk vardı..
    alıcam bu sıpayı vurucam kırbacı vurucam kırbacı dıoduya..
    sende basacan mamayı basacan mamayı..ayyy kıyamam...caniii e.d. hıhh...

    :P :D


  4. e.d. Says:

    hahaha, zaten o kırbaç meselasine gönderme yapmak istediydim :) mesaj yerine gitti demekki.

    ya yok, tamam basacağım mamayı ama veteriner kontrolünde tabi. yoksa öyle zararlı hormonlarla şişmanlatamam hayvancağızı. yazık günah ;)


  5. Unknown Says:

    Merhaba yalovada ikamet etmekteyim.. o küçük can dostlarından varmı 2 engelli 4 kişilik aileye ömür boyu can dostu aranıyor..