Gençlik işte... :D

Merhabalar...
Bugün çok güzel ve çok yoğun bir gün geçirdim...Ayak altlarım şu an çok ağrıyor :( ...Evet aşağıda gördüğünüz köpüklü kahve bugün sabahın köründe bir kafeye gidip kendimize gelmek adına ısmarladığımız içecekler...Ben kahveyi çok seven biri değilim(türk kahvesi),ama oluncada hayır demeyen bir kişiyim...Bu gün ben dahil 3 arkadaş bişeyler peşinde koşacağız diye çıktık sabah erken saatlerde...Hadi gözümüz gönlümüz açılsın diye de kahve içelim dedik...Eee gördüğünüz gibi bu köpüklü,orta şekerli enfes kahveyi de sabahın erken saatlerinde içiverdik...Bünyeme ağır geldiğini şimdi şimdi anlıyorum :( ...

Her neyse benim fal baktığımı bilen arkadaşlarım da hemen " Duygu bize fal baaaakkkk..."diye sabah sabah şaka yapmazlar mı :P :D ?..Ben nazlanırken oldu mu size o şaka ciddi ciddi bir bakma işlemi ... Bananeee,sabah sabah bakmam,günahtır,yasaktır,alamet yakınlığıdır gibi atmazsyon laflar etsem de,sökmedi çabalamalarım tabi...Mecburen baktık,daha kargalar ötmeden :D :P ...
Hehehe adettendir diye,fal erken soğusun diye üstüne altın koydular fincanın ... Bizim saf arkadaşta altın kaplama 500 ytl koydu :D Tabi en son bakılan o oldu,çünkü fincanı en geç soğudu :D..Diğeri daha zeki çıkıp altın yüzüğü koydu :D... Altın fincanı daha çabuk soğutur,bilginize...
Her neyse tabi biz falı açmaya başlayınca,benim çene düştü...Konuş annem konuş...Konuş babam konuş...(Ben biraz fazla konuşmanın üst sınırında konuşurumda :/ :D ) ... İkinci fala geldi sıraaaa, "hadi ver bacım fincanını,açayım sana sırlarını.." demeye kalmadı,daaaiiiirrr diye bir telefon sesi ile çınladı ortam...

Arayan,ana kraliçe...Kızlar yaptınız mı işlemleri,ne oldu,hallettiniz mi? demez miiiiiii...

Anaaaaaaaeeeeemmm..Tabi ben aynen bu çılığı atarak yapacağımız programı unuttuğumuzu kızlara geç de olsa haber verdim...Kiiii devlet daireleri 12:30 da kapanıyorduuu :( ...

Eee şeeeyyyy anne,anneeeaaaaa biz unuttuuuukk,şeeyyy kahve içiyorduk da,unuttuukkk :( :(... (Ana kraliçenin bana dediği lafı söylemeeeemmm :D :D )...

Tabi arkamıza(!) bakaaa bakaaaa annemin yanına,bankaya gittik üç kız...Tabi bize bir haşlama,(bu arada 3 kızda banka personelinin kızlar,biri de eşi :D ),bir taşlama,bir baskı...Oyy oyyy allah kimseye vermesin...AMİİİNNN..

Her neyse sonra tabi bizim işlemler öğleden sonraya aksadı...Koştur koştur halletmeye çalıştık,yok sağlık raporu,yok nüfus kayıt örneği,yok ikametgah kağıdı,diploma fotokopisi,fotoğraf derken...... Bide bu devlet dairelerinde nedense hiç bir bilgisayarın çalışmadığını düşünürseeeekkk (?) ...Bizim bu belgelerin bir kaç tanesini toplamamız en azından 3 saatimizi aldı :( ...Bide arkadaşımın adres değişikliği vardı,arkadaşta bunu bildirmemiş nüfus idaresine,adam belge vermem demezmi?...Halledin gelin demez mi?Yav yapma etme dedik ama cepta para yoktu,bizde kıyak yaptıramadık...Sonra yanımıza 1.90 boyundaki bankacı arkadaşımızı alarak (kızlardan birinin eşidir kendisi :D ) gittik nüfus idaresine...Ne yaptı etti aldı o belgeyi valla...Bizde vaktimizin yandığına yandık...Off ooufff bu sistemden nefret ediyoruuuumm :( ... Torpillliim gözünü seveyimm bea...

(Ben kaymakam olunca böyle şeyler yapmayacağım...Dürüst memur olacağım,beleşci davranmayacağım :D :P :O ) Tamam tamam sustuuummm...Gözünü sevdiğim memleketim ve onun saygın insanları :D ....

Neden bu güne sığdırdık herşeyi...Şeeyy :/ ...

Bugün başvuruların son günüydü :( .... Valla onu da bilmiyorduk başka bir yerden haber aldım bende... Neyse sonunda hallettik tüm işleri de 4.5 gibi gittik başvuru belgelerini teslim etmeye...Bide üstüne bize çay ısmarladılar,içtik,ooohhh...Sefam olsun...Bari bu kadar çabamız boşa gitmezde dileğimiz olur :/ ....

Yani anlayacağınız bugün güzel,yoğun,hızlı bir gün oldu benim için...Bünyem alışık değil ki yav böle şeylere...

Şimdi içeriye gidip şöölleeee ayaklarımı uzatıp keyif çatmam gerekiyor..Mis gibi anne türk kahvesi eşliğinde :D ...

6 Responses
  1. Adsız Says:

    Senden beklediğim ve hiç de şaşırmadığım bir durum okudum şimdi :D
    Artık aklında kaç dene tilki kovalıyorsan unutman kadar doğal bir şey yok.
    hatırlıyorum da.
    Eskişehirdeyken bir keresınde benimle olan randevunu unutmuştun. Sinir etmiştin beni.
    Nasıl başarıyorsun anlamıyorum ama o kadar konuşmadan sonra unutman çok doğal :D

    barış


  2. Duygu Says:

    ya evet dimi unutmuştum o günü...:D ama çok gülmüştüm sonra,yurttan nasıl çıktım anlatamam...Valla aklım karmakarışıktı hep olduğu gibi...

    bida olmaz insallah barış..
    :D :P


  3. Adsız Says:

    falı neden bu kadar merak edıyor insanlar anlamıyorum, hayattaki sürprizleri bilmemek hayatı daha zevkli daha güzel kılıyor

    bu arada kahveyle nargile güzel gider benden tavsiye : )


  4. Duygu Says:

    Aslında fal bi eğlence ya..en azından benım için yada bana baktıranlar için...kendi adıma konusuyorum kı resımlerden bıseyeler üretmek benım için kahve falında ..öyle baskaları gıbı transa felan gecmıyorum...

    a aa nargıle ıle kahveyı hıc denemedım aslında...merak edılesı bır ıkılı...:D


  5. KelebekGibi Says:

    BU kahvenin resmine bittim dogrusu, ne kadar ic beni diyor öyle yaa, köpüklerde süper.


  6. Duygu Says:

    yapayım size bir kahve..
    valla resımdekınden de güzel kahve yaparımm..köpüklü köpüklü..şöle mis gibi için.. ;)
    teşekürler