Ateş Böceğim...


" Ateş Böcekleri "

Aşk bahçemi süsleyen,inci çiçeğim misin?...

Gecemi aydınlatan,ateş böceğim misin?...


Sen ateş böceklerini çok severdin değil mi?...Şimdi her yerde ateş böceği var,fakat şimdi sen çok uzaktasın...Ateş böcekleri adına tiyatrolar yapıldı...Şarkılar söylendi...Sen hiç birini göremedin...Ateş böcekleri gibi bir çırpıda hayatıma girip,bir çırpıda çıkıverdin...

Neden?...

Şimdi ateş böcekleri ile birliktesindir mutlaka...Onlar seni ısıtıyorlardır sıcacık üstelik...Üşüme oralarda...Üşürsen ben çok üzülürüm,üzülmeme dayanamazdın ya,üzme beni işte...

Yokluğun çok koydu bana bahar gözlüm be...Bugün kontrol için gittiğim hastanede kimi gördüm bil.Bizi tanıştıran kız arkadaşı.Uzun uzun konuştuk da,meğer herkes seni çok özlemiş...Bu kadar erken gitmemeliydin bizden...Bu kadar erken gitmemeliydin benden,herkesden...Seni andık bugün,seni andık yine...Her sefer olduğu gibi.

5 yıl geçti be bahar gözlüm.Dile kolay sensiz 5 sene...Anlıyorsun değil mi beni...Anlıyorsun.

Biz seni çok özledik...

Ben seni çok özledim...

Ateş böceğim... :(