Bayram mini özeti :D ..

Bir Ramazan (Şeker) bayramı daha geldi ve geçti işte…
22 yaşındayım..12 yıldır memleketimden uzak şehirlerde ikamet etmekteyim..Annemin ve babamın mesleği dolayısı ile...O yüzden de hep yalnız geçirdik bayramlarımızı,mesafe girince araya…Üzgün gecen tam 24 bayram atlatmışım düşündüm de…
Ve şimdi…
Bu bayram annemin memleketi Manisa/Akhisar’daydım.Annemle birlikte oraya gittik..Ben Akhisar’a 19 yıl önce gitmişim,yani 3 yasında ( ooff farkındayım matematik denklemi gibi oldu yazım :D ) . Kimseyi tanımıyorum,hatırlamıyorum..Çok garip oldum..Herkes “ A aa bu o küçük Japon balığı olan kız mıııı? , Sen ne yaramazdın kızz küçükkeeennn! , Nasıl da büyümüş,serpilmiş!...Falan fıstık..Acayip muhabbet oldu benim için..Hiç tanımadığım,bilmediğim bir sürü kuzenimin olduğunu gördüm.Siyah beyaz fotoğraflarda isimlerini bildiğim kişileri şimdi yakından görmek süperdi..
Garip ama süperdi..
Dedim ya çok güzel bir bayram geçirdim..Ben bile bu kadarını tahmin etmemiştim..Tanrım umarım tüm insanların bayramını şeker tadında kılmıştır…
Tabi ki her bayramın bir acı yanı da olur ve benim de başıma geldi…Arefe günü büyük yengemin ömürlük bir arkadaşı vardı..Ayşe teyze…Çok tatlı bir kadındı,ama çok çekmiş hayatta da cidden…Bayram akşamı Ayşe teyzenin ölüm haberi bize ulaştı…Tanrım çok kötü bir gündü..Herkes farklı yerlerde ağlıyordu,bağrışmalar,ambulans sireni ve o gürültünün içindeki bende var olan sessizlik…Ben hayatımda hiç ölüm görmedim,babaannemin vefatını hatırlamıyorum bile,çok kötü oldum anlayacağınız…Hayat cidden gelip geçici bilirdim de,bu kadar kolay bitebileceğini bilmezdim..Pamuk gibi teni ile hala kulağımda sesi…Ve ben orda çok kötü oldum,cidden öleceğimden korktum,kalbim sıkıştı,kendime gelemiyorum,anneme sıkışıyorum,bir şey de diyemiyorum korkacaklar diye..Çünkü doğru-yanlış bir bilgim var bildiğim..30 yaş altı insanların kalp krizi sonucu hiç de iyi olmuyormuş,kolay kurtulamıyorlarmış…Cidden çok korktum ama…Ben de gidiyorum diye..Bildiğim tüm duaları okudum sanırım…
Her neyse kötü konu açmayayım...
10 Günlük bayramımın en olumsuz tarafı oldu Ayşe teyzenin vefatı…Ama dilerim ki tanrım onun mekanını cennet eder…
...
Herkesin geçmiş ramazan bayramını kutlarım tekrardan efendim…
Şansınız bol olsun…
2 Responses
  1. e.d. Says:

    çok keyifli bi bayram tatili geçirdiğin bayram dönüşü msn de ki sohbetimizde direk belli oluyordu. oldukça mutlu gözüküyordun.

    hayatını kaybeden teyzeye de Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olur inşallah.

    önümüzdeki kurban bayramının da hepimiz için güzel geçmesi dileğiyle..


  2. Duygu Says:

    umarım kurban bayramımda geçtiğimiz bayramım kadar güzel geçer..

    ben ve herkesın tabi.. :D
    bencil olmamak gerek ;)