Vurursan Yıkılmam...

Korkuyorum sana söylemek istediklerimi söylemeye...
Yüreğim vardı yanına ama dilim varmıyor.
Gözlerinin en içine bakıp da sana '' yar '' diyemedikten sonra..
Dünya varmış, insanlar varmış,
Senle olmadıkça boş ver neyime gerek.

Zor yıllardan,
Dar yollardan geçtim de geldim,
Durdum kapında...
Dokunsan ağlarım ama vurursan yıkılmam.

Niye ben umutlarım,niye ben yarınlarım,
Niye ben böyle sessiz kaldım.
Yeniden dünlerim, yeniden göz bebeğim,
Niye ben böyle sensiz kaldım.

Özer ATİK

...

Dilimin dönmediği yerde şarkılar söze karışıyor...
Şarkıların konuştuğu yerde bana tek kelime bile söylemek düşmüyor...
Söylemek istediklerimden korkuyorum ben...
Susar diye korkup,susuyorum...
....

Ama bu şarkının en güzel cümlesini tekrarlamak istiyorum...
''Gözlerinin en içine bakıp da sana YAR diyemedikten sonra... ''
0 Responses