Mutluluk...

:D :D :D

Mutluluk bu olsa gerek...Bir çikolatayı böyle yiyebilmek...Amaaa çok tatlı bu yaaa,yerim ben seni bitanesiiii ... :D

Bugün Ankaraya gidiyorum...Saat 12:30 Bursa'dan kalkışım var..Heyecanlıyım..Çünkü ilk defa bu kadar büyük çaplı bir projeye dahil oldum..Her şeyin sıra ile olmasını istedim çünkü...Yurt dışına açılmamdaki en büyük basamaklardan birini geçmeye gidiyorum valla :/
Toplum gönüllülerinin düzenlediği bir proje ve ben de dahil oldum...15 gün sürecek ve hiç boş zamanımız olmayacak...Ama biliyorum ki izmir'deki projemde böyle dolu dolu idi ve çok başarılı geçmişti.. :D

Uyuyamıyorum..Sinir,stres geldi bana burda,uyuyamıyorum yaw...Gece 3'ü geçti,benim gözler fal taşı gibi...Benim böyle bir sorunum var işte...Heyecan ve mutluluk bir araya gelince bende uyku güme gidiyor..Sanki uykum varmış gibi geliyor,ama yok..Yatağa yatıyorum,ama uyuyamıyorum..Sorunlu insan modeliyim resmen yaa.. :D Valla ne garip bir yaratığım ben böyle.. Yarın bir sürü işim var ve ben hala uyuyamıyorum..

Ankara'da çok büyük kararlar alıcam..Kendi adıma..Evet proje bir yandan yürüyecek ama ben kendi hayatım adına bir kaç karar almalıyım...Yoksa bu gidişle cidden çok daha fazla üzüleceğim...Kendimi yıpratmakla kalıyorum,kimsenin umurunda bile olmadığım konularda..Birilerini hayatımdan çıkarmam gerek,zor da olsa :/ ...Yoksa bu gidişle giderse ben zarar göreceğim...Ki görüyorum da...

Uzun süre internetten,telefondan,yani teknoloji adına herşeyden uzak kalıcam...O yüzdende düşünme fırsatım olacak...Yada fırsatım bile olmayacak :D ...

Anaaamm ne bileyim yaa...Kafam allak bullak...Darmadağın oldum resmen yaa...Silkelenmem gerek valla :D...

Bııııırrrrrrrrrr :P :D :D :D
5 Responses
  1. Adsız Says:

    Ankara iyidir ankara.. :) Hoş gelmişcendirsin :)


  2. Adsız Says:

    MERHABA ARKADAŞIM

    5 ekimde dönüyorum selamlar sevgiler bırakıyorum sana


  3. Adsız Says:

    canım merhaba tatlım nasılsın bakim.
    yeni blogun hayırlı olsun güzel güzel, neşeli keyifli yazılarını okuruz inş. hüzün olmasın bu defa :P
    ee bakalım neler yaptın ben yokken.
    inş. keyfin yerindedir bitanem.
    yorum bırakmışsın bloguma tekrar döndüm ben :(
    görüşürz canım kib öptüm seni kocaman


  4. e.d. Says:

    vay be duygu, gidicem, yok gidemiyeceğim, eyvah iptal oldu, evet evet gidiyorum derkeeen gittin de geldin bile :)

    gözün aydın. evs için koca bi adım daha oldu di mi? hadi hayırlısı.


  5. Duygu Says:

    mayıs ta basvuruyorum.. :D :O