Üzgünüm...

Hayata,yaşananlara,zamanın hızına,aşka,yaralara dışarıdan bakmak nasıl bir duygudur acaba...


Bazen kötü şeyler geçer içimden benim...Ölüyor olduğumu düşünürüm,bir uçak kazasında,bir operasyonda,bir silahla belki de...

Geçtiğimiz yıl ciddi bir beyin ameliyatı geçirdim...

Ölüm ile burun buruna gelmenin en uç noktasını yaşadım...Korktum,içimden geldiğince bağırarak ağladım...Ölmekten ilk defa bu kadar korkmuştum belki de...

İşte o esnada kimsenin ağzından ''sus,ağlama lütfen'' kelimeleri çıkmadı...Beni engellemeye çalışan biri hiç olmadı..Olsaydı ne olurdu onu sadece ben biliyorum sanırım...

Neden mi bu yazı?...

Son zamanlarda çevremde bir çok arkadaşım belli nedenler dolayısı ile ameliyat oldu,oluyor...Şimdi ise hayatımın 11 yılını kapsayan bir arkadaşım kist ameliyatı olacak...

Hani hep olumsuzluklar gelir ya insanın aklına böyle zamanlarda...Düşünmek istemezsiniz ama kafanızın bir bölümünü kapsar malesef...Zihniniz hep olumsuz düşünür...Korkuyorum gene...Acıyor gene ruhum...

Allahım ne olursun bu ameliyatta başarılı geçsin lütfen ... Lütfen ... Lütfen ...

...

4 Eylül'de Uludağ Üniversitesinde Nöroşirürji bölümünde Prof.Dr.Ender Korfalı tarafından yapıldı ameliyatım..Beyin cerrahisi adına dünyada ilk 3.sırada kendisi...Ve kendisi namı diyar 'kara prens' ... Tanımak isterseniz googlede kendisi hakkında fazlası ile bir bilgi var...

Ayrıca ameliyatıma giren diğer bir doktor ve benim hayatımın belki de dönüm noktası olan kişi Beyin cerrahı Tekin Özcan...Ona çok şey borçluyum...Bana verdiği sözü tutup,beni son derece güçlü kılan tek insan ameliyat esnasında...

Ne çok şey yazabilirim aslında duygularımla ve psikolojimle ilgili..Ama konu ben değilim şu sırada..
Canımın diğer bir parçası olan dostum olmaktan çıkıp kardeşliğe adım attığım kişi...Serpilim...
Tanrı yanında olsun kıvırcığım..Tanrı yardımcın olsun...Seni çok seviyorum...Lürfen Serpilim için sizde dua edin...LÜTFEN...

Evet bu konularda biraz heyecanlıyım,korkuyorum ve abartıyor olabilirim..Ama elimden başka bişey gelmiyor ki..Kolay değildi benim için bişeyler...Yaşamayan anlayamaz demekten başka sözüm yok ki...Ki Tanrım kimseye yaşatmasın,düşmanıma bile...

Ve dilerim ki Tanrım kimseyi sağlık ile burun buruna düşürmesin...

Herkese bol sağlıklı günler dilerim...

2 Responses
  1. e.d. Says:

    geçmiş olsun arkadaşına. inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşuruz. hastaneler çok ürkütücü yerler cidden. allah kimseyi sağlığından etmesin.

    iyi akşamlar.


  2. Adsız Says:

    arkadaşına acil şifalar diliyorum tatlım..

    o da senin gibi iyileştin,başımıza bela olmaya devam etsin..
    senin gibi :P ...

    barışşş... :)