Avrupa Gönüllü Hizmetleri (EVS)

İşte işte ve işte....Önümüzdeki mayıs başvuruyorum...
Avrupa gönüllü hizmetleri(evs) ne mi?..
Buyrun...

-25 Avrupa ulkesinden birinde gonullu olarak (ucretli,is olarak degil) calisma,

-Ayni zamanda farkli bir kultur ve dil ogrenme ortami,

-Bununla birlikte yiyecek, barinma, dil egitimi, yerel ulasim, sigorta, bireysel bakim,yardim ve az miktarda cep harcligi alabileceginiz,

-Haftada en fazla 35 saat calisabileceginiz, bunun disindaki zamanlarin kendinize ait oldugu, ayrica haftada 2 gun tatil ve her ay icinde ayrıca 2 gun tatil imkani olan bir ortam,

-Bir AGH projesinde kısa sureli (3-24 hafta) ya da uzun sureli (6-12 ay) olarak belirli bir sure icin baska bir ulkede, elestirmek icin degil degistirmek icin ciktiginiz yolda yurt disinda projelerde gonullu olarak yer alabiliyorsunuz.

Gidebileceğimiz ülkeler ise,

Belçika,Fransa,Almanya,İtalya,Lüksemburg,Hollanda,Danimarka,İrlanda,Yunanistan,Portekiz,İspanya, Avusturya,Finlandiya,İsveç,Güney Kıbrıs Rum Kesimi,Çek Cumhuriyeti ,Estonya,Macaristan,Letonya,Litvanya,Malta,Polonya,Slovakya,Slovenya,Bulgaristan,Romanya

....
Abim geçtiğimiz yıl İsveç'in başkenti Stockholm'deydi...10 aylık bir proje kazanmıştı...
Geçtiğimiz hafta Ankara'da tanıştığım Özgür isimli arkadaş ise Evs ile Fransa'ya gitmişti...Verdikleri örnekler,yardımlar,akıllar,bilgiler benim gitme hırsıma da hırs kattı...Başvuruyorum,başvuracağım derken fark etiim ki,benim özelliğime sahip kişilerin de gitmesinde bir problem yok (Özelliğim dil bilmemem :D ,farkındayım,önemli bir ayrıntı.. )..
Her neyse bu sene Eskişehir'de kursa da gidicem...Mecburen...

Eee ne diyelim,daha çok var benim başvuruma ve sırama...Soran arkadaşlarımı bilgi niyetine yazdım bu yazıyı zaten ;) ...
Sağlıcakla kalın...
5 Responses
  1. e.d. Says:

    hadi hayırlısı. gerekenleri yerine getirdikten sonra kabul almaman için hiç bi sebep kalmaz..

    başarılar ;)


  2. Gökçe Says:

    :) dil bilmek önemli ama sevimli geldi bana yazın.. neyse bu yıl hallet ztaen nankör bişi dil kolay unutluyor..

    Haftada en fazla 35 gun calisabileceginiz, bunun disindaki zamanlarin kendinize ait oldugu

    bunu anlamdım işte.. haftada 35 saat olmasın o..


  3. Duygu Says:

    teşekkürler emre... ;)

    ...

    Evet gökçe orda bır yazım hatası yapmışsım...Hemen düzelttim .. :D
    Dil işinide bu yıl kesın halledıcem..
    baska carem yok..
    ;)


  4. Adsız Says:

    ya sen gitin mi bu arada? ben ispanya için uğraşıcam da. şu an kursuna gidiorum önümüzdeki sene gidicem büyük ihtimalle


  5. Duygu Says:

    ne kursu anlamadım ama ben henüz gitmedim..yukarda yazıyor aslında ama neyse..
    ben eylül basvurularında baslayacagım arastırmalarıma..hazyırlı artık.
    sizede de bol sans...