....

Ne çok şeyden vazgeçtik kim bilir...

Bizi dengede tutan en önemli şeyleri,çıkartıp attık hayatımızdan...Geri dönüp bakmadık bile...

Birileri bişeyleri hep terk etti..Birileri hep terk edildi...Suskun,yalnız,çaresiz kaldı bir taraf...

Dayanamamak bişeylere nasıldır bilir misiniz?...Yanınızdaki,başucunuzdaki kişilere dayamamak artık..Sevdiğinizi sanıpta yanılmak nasıl bir duygudur bilir misiniz?Yada sevildiğinizi sanıpta sevilmemek...Duyduğunuz üzüntünün dile gelemeyişi,sağa sola sataşmalar ile devam eder..

Kocaman kocaman gözlerde kendinizi bulamamak...Kocaman bir kayıp yaşamak sonra...Hayırmak,bağırmak ve ağlamak...
Şimdilerde ağzımı kocaman açıp ağlamak istiyorum...
Sınırsızca bağırmak istiyorum..
Kimsenin bana sus diyememesini istiyorum...
Canımın acıdığını artık haykırmak istiyorum...
Can acıttığını söylemek istiyorum..
Aslında bunların hepsini görünmeyen bir yerde yapıp,ona yeniden gülmek istiyorum...
Ben seni kocaman seviyorum....



Ps : Yazının benimle alakası yoktur...
3 Responses
  1. Adsız Says:

    Seni burda bekliyor olacağım Duygu...
    Biliyorsun beklendiğini...

    Amerika'da değil belki ama Avrupa'da görüşeceğiz seninle...
    İspanya'ya ne dersin ;) :D
    Natalia'nın yanı :P

    Seviliyorsun canım...
    Görüşürüz...

    Barış...


  2. e.d. Says:

    ıssız bi tepeye çıkıp da avazın çıktığı kadar bağırmak :)
    süper bişi oluyor ;)


  3. Duygu Says:

    Ahhh barışcım yaa...
    ben çok özledim seni...
    Gittin gavur ellere,bıraktın vala beni burda..
    Natalia'ya değil de Anna'nın yanına gidebilirim...Malum türkçe biliyor Anna.. :D
    Oraya gelirsin..
    Görüşürüz canım..

    ..
    Evet cıdden süper oluyor emre...O çığlık olayını denemiş biri olarak..İlk dakikalarda biraz kibarca bağırıp,daha sonra olayı abartmak..
    Örnek : ben.. :D:D