Mutluluk ne ola ki?...

Mutluluk...
Mutluluk için ne yaparsınız ilerleyen,geçip giden hayatınız içinde ? ...
Mesela gözlerinizi kapayıp,sizi hiç sevmeyecek belki de,size aşık olmayacak bir erkeği düşler misiniz?...
Kağıdı ve kara kalemi alıp hoşunuza giden herşeyi resmeder misiniz?(ben çok yaparım bu resim işini ;) )...Aşklarınızı,anılarınızı,mutluluğunuzu,acınızı satırlardan vazgeçip de resme dökebilir misiniz?...
Bağıra çağıra şarkı söyleyip,elinize aldığınız gitar ile bişeyler çalmaya çalışır mısınız?...
Kendinize kocaman bir çikolatalı yada meyveli kek yapar mısınız?...
Lise arkadaşlarınızı eve toplayıp onlara olup olmadık şeyler anlatır mısınız?...
Kocaman bir cips ile kolayı alıp bir film izler misiniz tek başınıza?....
Evin her bölümünü gezip,saçma sapan fotoğraf kareleri yakalamaya çalışır mısınız?...
Bisiklete binip,varsa göl kenarı,varsa deniz kenarı yada bir ormanlık alanda hız yapar mısınız?...
Aşık olunmadan aşık olur musunuz peki?...
Sakızı çiğneyip çiğneyip,kocaman şişirmeye çalışır mısınız?...Patlatmak için elinizden gelen herşeyi yapar mısınız peki?...
Balonları sever misiniz?...
Uçanı yada uçmayanı fark etmez..Evinizi balon gölüne dönüştürdünüz mü hiç?...Sonra onları teker teker patlattınız mı?..Peki balonlardan birinin içine su doldurup ta arkadaşınızın kafasına attınız mı?..Ya da sizin kafanız da patladı mı o sulu balon?...
Bir mektup yazdınız mı olmayacak aşkınıza...Tarihi gelince eline geçicek mektubu okuduğunda onun yüzünü hayal edebilecek misiniz?...
Vs vs.vs...
Ben bu yukardakilerin hepsini yaptığımı fark ettim aslında...Bazıları hobim,bazıları beni eylendiren şeyler...Aslında mutluluk bendeymişte,haberim yokmuş...

Ne kadar küçük şeylerden mutlu olabiliyoruz aslında..
Bir gülüşte,bir dokunuşta,bir bakışta,bir aşkta,bir şarkıda,bir resim sanatında...

Bugün mutluyum..
Bir arkadaşımın önerdiği filmi izledim az önce...'Çok şey kaybetmişsin..' demişti,evet haklıymış...Çok şey kaybetmişim...Vereceğim kararı bu kadar etkiler bir film...Bunu fark ettim...
Film mi?...
AMELİE...

Çok küçük şeylerden yüzümün gülümseyebildiğini fark edince kızdım kendime...Acıdım sonra halime...Düşüşüme,acizliğime,pasifliğime...Hayattımızda aslında ne çok şey varmış bizi mutlu eden...Bizi güldürebilen....
Bunlardan biri aşk olmasa da mutlu olmanın bin bir çeşit yolu var...

Bundan önceki yazımın kararını da verdim...
Mantık ile olmuyor bu işler...
Olmayacak duayada amin denilmiyor ama,aşksızda yaşanmıyor... :/

Mutluluk elimizin içinde...Sıkmayın yumruğunuzu,serbest bırakın mutluluğunuzu.... ;)
Sağlık ile...
6 Responses
  1. Adsız Says:

    1_ o su dolu balon benim kafamda patlamıştı hatırladım... :D
    gerçi geri dönüşümü oldu o ayrı tabi.. :D
    2_ gitar çalma işini lütfen bana bırak duygu :O:D ,sen şarkı söyle yeter bana o..
    3_ cips ve kola olayını abartıyorsun haberin olsun.

    kim önerdiyse doğru film önermiş duygu,amelie kaliteli fimdir..Bence tabi..

    Sen hep mutlu ol duygu,en çok buna değenlerden birisin şu ömürde çünkü..Güzel yüreğinle ne çok şeye değersin aslında canım..
    ...

    Bu arada mektup işini cidden yazdın mı yaa..verdin mi postaneye..vay be çocuğun yüzünü görmek isterdim yıllar sonra aldığında mektubu..süper fikirdi gerçekten..
    Kimbilir mektup eline geçtiğinde çocugun,kesılmış bıle olacak muhabbetınız belki de..vay be süper bır kıyak..kız banada yollasana bir mektup.. :D :D

    canım pek özledim seni...
    görüşmek dileği ile..

    barış...


  2. Duygu Says:

    bende özlediiimm barışşş... :( :(


  3. e.d. Says:

    insan her zaman küçük şeylerle mutlu olabilecekken, hep daha fazlasını istiyor.

    maymum iştahlı oluyoruz galiba bu istekler konusunda :)

    amelié'yi sonunda izleyebilmiş olmana sevindim.

    sağlıcakla kal..


  4. Duygu Says:

    evet geç oldu ama güç olmadı emre.. önerin güzeldi..teşkür efeemmm

    ....
    emre ben zehırlenmısımmm.... :(:(


  5. Adsız Says:

    Keşke aşkın verdiği cinsten bir mutluluğu başka herhangi bir şeyin vermesi mümkün olsa.. O zaman kimse bu mutluluk için aşka başvurmazdı, eminim.


  6. Duygu Says:

    Haklısın tucce...
    ama insan her zaman doğru kişiyi bulamıyor..
    mutluluğu başka yerlerde arıyor..
    kimseyi kırmamak üzmemek adına belki de..
    kim bilir...