Sapıtma Noktasındayım .. :D

Ölmek…
Ölmeyi düşündünüz mü hiç?…
Çok garip duygu olsa gerek değil mi?…
Ölümü ağzımıza alınca hemen Allah korusun falan denir..
Peki neden?..
Nereye gidiyoruz ki,Allah bizi koruyor..Yine sonuçta Allah’ın yanına gitmiyor muyuz?..Cehennemde olsa sonuçta Allah’ın yanı..Neden bu denli korkuyoruz ki ölümlerden…Tabii ki sevdiklerimizin ölmesini istemeyiz,severiz çünkü onları,yok olmalarına dayanamayız...Genç ölümleri de kor insana,daha bir acı verir yaşı geçmiş kişi ile karşılaştırılınca..
Peki neden?..
O da ölüm,bu da ölüm..
Ölümün yaşı mı olurmuş?…
Çok garip…
Düşünüyorum da,bugün ölsem,yani az sonra...Yada sen ölsen birazdan…Her hangi biri ölse mesela az sonralar da...Geride ne çok şeyi yarım bırakıp gitmiş olacağız değil mi?...Annemize son kes sarılamadan,babamızla son kez tartışamadan,sevdiğimize,aşık olduğumuzu söyleyemeden,yada öpemeden son bir kez daha bitanemizi…Bağıramadan, ‘ hayat seni seviyorum ’ diye yada 'senden nefret ediyorum hayat.' diye …Yok olup gideceğiz…Acaba ölünce yukarıdan bakıyor olacak mıyız sevdiklerimize?..Yanında dolaşarak,şşştt ağlama yav ,buradayım işte,burnunun dibindeyim diye gezinecek miyiz yanı başında…Hani filmlerdeki gibi…Misal Hayalet filmi.. :D

Ben daha anneme son sarılışımı yapamadım…
Babama onu kıskandığımı,ona özlemimi itiraf edemedim…
Ağabey mi ne çok sevdiğimi haykıramadım…
Sevdiğim adam daha onu ne çok sevdiğimi bilmiyor bile…Hatta onu sevdiğimi bile bilmiyor…Ve sanırım bilemeyecekte bu gidişle..Ölünce öğrenecek…Hemen ölsem mi ne acep :D ... Nasıl mı öğrenecek?..O da benim gizli oyunum.. ;) Aramızda kalsın.. ŞŞŞtt…

Daha yapmam gereken o kadar çok planlarım var ki…Hepsine bir adım yaklaşmışken hem de,yarım kalırsa çok üzücü olur..Ama kime nasıl ve neden hesap soracağız peki?...
Ağlayabilcek miyiz,isyan edebilcek miyiz,bağırıp,birilerine kızabilcek miyiz…Tabi ki hayır..Hepsi içimizde kalacak..Hatta gariptir ki,biz bu içimizde kalan şeyleri hatırlamayacağız bile..Bu konuda bana güvenebilirsiniz ;) :D ….
Düşünün bakalım bu gece yazdıklarımı,haksızsam haksızsın deyin…
Yada bana ne deyip,ne işime yarayacak ki düşünüp deyin ve umursamayın..
Bu da zaten beni pek ilgilendirmiyor..

Ne diyor büyük ağabeyimiz Erol Evgin..
İŞTE BÖYLE BİR ŞEY…
Sağlıcakla kalın efendim …
6 Responses
  1. e.d. Says:

    "her nefis ölümü tadıcaktır" ayetiyle (hadis de olabilir emin değilim) başlıyayım yorumuma.

    ölüm bi gerçek, evet, ama kimse ölmek istemiyor. hayat güzel, ne kadar üzücü şeyler yaşansa da insan hayata doyamıyor. içindeki o ümit olduğu müddetçe sonsuzluk arzusuyla yanıp tutuşuyor.

    umarım güzel bi hayat yaşayabiliriz. gözlerimizi sonsuzluğa kapadığımızda içimizde hiç ukte kalmaz inşallah.

    güzellikler hep bizlerle olsun yaşamımız boyunca...


  2. Duygu Says:

    ben bunu demek istememıstım aslında..tabıkı ölmeyı kımse istemez...Korkar..
    ama neden..yanı korktugumuz şey ve sevdıgımız sey aynı..mantıksal olarak doğru degıl..ama duygusal olarak doğru..
    benım demek ıstedıgım ölümün garıp bısı olması..bırden yok olur..gerıde bırkılanlar ve hıç hatırlanmamamsı.. haksızmıyım ki..


  3. e.d. Says:

    ölüm bilinmezliğe açılan bi kapı. o tarafı hiç bilmiyoruz :) gidip bi görmek lazım :P ama dönüşü yok işte işin kötüsü :/


  4. Duygu Says:

    yıne demek ıstedıgım bu degıl ki..yazımda anlatamadım mı ki ben..pööffsss..

    şöylekine emrecim...
    tabıkı kimse dıger tarafı bılmıyor bılemez..
    ama garıpsedıgımde bu zaten..yok..hiç bişi yok..bir an da hiç bişi yok..
    söylenecek sözler,verilen yemınler,yapılan planlar hersey ,hıcbırsey yok..
    anlatabıldım mı ki acep... ::/:/:/


  5. Gökçe Says:

    ben buna cevap veremem.. zaten cevap verseydim müslüman olurdum..

    ama iğrenç bi kısır döngü olduğu kesin..

    zaten hep inanmışımdır tanrı sims oynuyo diye..


  6. Duygu Says:

    Allah inanmamak yada ona tezak çıkmak değil benimki de...
    işte tanrının yaptıklarına akıl erdırememek diyelim.. ;)