Yine,yeniden Ankara...

Evet,evet doğru okudunuz....Yine,yeniden Ankara'ya gidiyorum...Vazgeçemiyorum kendisinden,çok severim Ankara'yı (Palavra :D )..
Valla ne yapayım,tüm projeler orda oluyor..Bende mecburen gidiyorum...Yoksa işim neyim yok elin Ankaralarında.. :D :P
Niye mi gidiyorum?...
Şöyle ki...

S&G Youthere Sen Orada Gençlik Burada , projesi için...
Bir Gençlik Karavanı ve sonunda oldu yaw.. :D
Pek bi istediğim projeydi..Avrupa gönüllü hizmetleri(evs) içerikli...Daha ne olsun..
Daha detaylı bilgi içinde burdan bakabilirsiniz... http://www.genclikkaravani.eu/
Projenin içeriğini verdiğim sitedeki ''hakkımızda'' bölümünden takip edebilirsiniz..Öğrenmek isteyenlere,bu da nedir ki diye düşünenlere... Çok uzun çünkü valla :D ...
Yarın gece,yani perşembe gece binicem,sabah hoooop Ankara'dayım...
Öyle zor bir günden geçtim ki inanamazsınız,gidişim resmen olay oldu valla...Beni Aşti'den alacak arkadaşın son anda işi çıkmış,ben de ortada kala kaldım valla...Bilmem de Ankara'yı,pek de büyük terminali,ürkerim valla (Bi de yurt dışı istiyorum,neyse karıştırmayayım orasını :D )...Allah'tan bir arkadaşım yardımıma koştu da ferahladım...Ya da ben zorladım kendisini fazlasıyla,mecbur kaldı :/ :/... Allah razı olsun valla kendisinden :D ... Allah başımızdan eksik etmesin kendisini,daha kapısını çok çalıcam belki de bu gidişle :P :D ...

Valla pek bir mutluyum..Yüzümde gülümseme hiç eksilmiyor ...
Erol Evgin gibi sürekli tebessümlü halde geziniyorum ortalarda :D :P...
Valla ne diyeyim,iyiyim,mutluyum...
Dönüşte görüşmek üzere...
Mutlu ve sağlıklı kalın...
Hoşçakalın...
4 Responses
  1. Adsız Says:

    Valla Duygucum, kolay gelsin sana işin biraz zor gibi ama sen üstesinden gelirsin =)
    Bir cümlene katılmadan edemedim. Ben de yurtdışı istiyorum ama şurdan daha Ankara'ya gitmeye acizim yurtdışı benim neyime :D
    Neyse, belki büyüyünce gideriz ablası :P


  2. Duygu Says:

    Ayyy..
    tucecım o aslında acizlik değil, biraz korku ve heyecanın bende oldukca fazla olması...
    Heyecanımın azalması için bir tedavi bile olmam gerek aslında...

    Büyüyünce gidicem ben ama orası kesin.. :D
    görüşürüz canım...


  3. e.d. Says:

    ankarayı sevmeyen var mı yaw :/
    bu güzelim memleket sevilmem mi yaa. sevmeyenler oturup bir kez daha düşünsün :)

    vay be duygu, geliyorum, eyvah gelemiyeceğim, yok yok geliyorum, derkeeen, ankaraya geldin, evine de döndün hatta :)


  4. Duygu Says:

    evet yaa bütün ankara gelişlerim sorunlu oluyor valla..
    ama her sefeırnded gelıyorum..
    kasım beni beklesin.. D: :P