Şu sıralar...

Sustukça,hayat üstüme üstüme geliyor şu sıralar...



Bilmem farkında mıyım ama,ben yok olmaya ramak bırakmışım kendimce...
Birşeyleri istemeye istemeye yapmak zorunda kalıyorum,bırakılıyorum belki de...
Hiç bişeyi zoraki yapmıyorum,doğru...Ama isteyerekte yaptığım doğru değil ki canım...

Şu sıralar boğulmaktayım..
Bırakın konuşmayı,nefes almaya gücüm kalmadı...
Abimin İsveç'ten getirdiği alkolleri tüketmekteyim...Gerçi onları bana almıştı ama "içme" demeyi de ihmal etmemişti...Nerden bilebilirdim ki böyle acıyacağımı...Yoksa alkolik felan değilim yahu...Geçiriyor mu sızımı tartışılır ama kafam güzel olunca bi anlık unutuyorum...Anlık şeylerle ayaktayım,anlık yaşamlarla çöktüm aslında dimi ben...Karmaşığım ...Acayip hem de...

Yok öyle umutsuz vaka gibi bakmayın bana...Ben neler atlattım şu adaletsiz hayatta yahu...Bu da gelip geçecek biliyorum...
Ama işte ona da,kendime de,herkese de dediğim gibi....
ZAMAN...
Zamanla olur bu işler...

Zaman ilerlerken neler gidiyor aslında bizden,neler bırakıyoruz gerimizde...Geriye bakıyorum da ne vadereler atlatmışım yahu...
Hepsinden çok şey kazandım gerçi ama,hepsi de benden birşeyler eksiltti...

İnanmak,güvenmek,sevmek ve görmek...
Koca yalanlar işte...
...
Şu sıralar kafam güzel,ben güzelim,hayat güzel,herşeye rağmen yaşamak da güzel beaa...
Abimde yok yanımda ki şöyle bir dışarı çıkıp dağıtayım...Başkasına da güvenemem ki,başkasının yanında da sarhoş olamam ki...

Bulanığım,kalbim kırgın,beynim hala şok ta...

Son durum mu?..

Kalp durdu...
Beyin ölümünün gerçekleşmesi bekleniyor...
4 Responses
  1. Adsız Says:

    Canım benim.Keşke yanında olabilsem,keşke bu kadar uzak olmasaydım sana.Acıyan yerını geçiremem belki ama omzumda ağlamana yardımcı olabilirdim.
    bilirim ki şimdi çok ihtiyacın var bir sıcak omuza.
    Nasıl etsem,ne etsemde yanında olabilsem.Ama ben burdayım,sen ise orada.

    canım sıkma kendini lütfen.Atlatacaksın biliyorum,senden birçokseyede alıcak onuda biliyorum.
    ama bu seferde ve yine güçlü olmak zorundasın.

    görüşmek üzere.
    barış


  2. Duygu Says:

    barışşş gel artık yaaa...


  3. e.d. Says:

    geçen vakitte toplamışsındır umarım kendini. alkoller de geçici de olsa işe yaramıştır herhalde :)

    kendine ii bak, yıpratma bu kadar...


  4. Duygu Says:

    yıprandım yıpranacagım kadar..:(
    ömrümden on ömür gitti.. :/

    ama kendime gelmeye çalışıyorum...