20'lik diş.... :(

Evet,sağdaki resimde gördüğünüz durumdayım...20'lik dişlerimi çıkarıyorum...Aslında daha patlak vermediği için,sızım sızım sızlıyor...Canımı çok kötü yakıyor...Ağlama modlarına bile girecek haldeyim.Ağlayamayınca da çevremdeki nazımı,kaprisimi kaldırabilecek insanlara sarıyorum...Farkındayım,fazla sarıyorum,kusura bakmayın valla ya :( ..
Aslında bi patlak verse,birazcık ucu çıksa bu kadar acımayacak biliyorum ama henüz o mertebeye ulaşamadık...Bebeklerin yeni çıkıyor olduğu dişleri gibi kaşınıyor bi de yaa...Yok dişler bi de arkada,parmağımı sokup kaşıyınca abim dalga geçiyor,"sana diş kaşıyıcı alayım mı ?." diye :D ..
Ne zor şey şu büyümek dediğimiz eylem yaa...Hem sıkıntı,hem stres.Bi de yeni şeyler,yeni hayatlar,farklı yaşamlar öğrenmiyor muyuz,berbat bi durum...
Haftaya Eskişehir'e yolculuk var...Dersler başlayacak gene...Bi de bu sene dil problemimi halletmem gerek...Yirmilik dişlerim bilem çıktı,ben bi dil öğrenemedim hea :( ..Rezil bi durum...Yoksa benim yaptığım projlerin hepsi 2010'a sarkacak...PPooffss...Bu sene çok yoğun,yorucu ve sıkıcı geçecek...Ankara'dan,İstanbul'dan,Bursa'dan,Kütahya'dan,İzmir'den arkadaşlar sık sık gelse de,bende arada bir nefes alabilsem...Amerika'da diyesim var ama, o uzak bir ihtimal :/ ...
Öyle işte,20'lik dişlerimle cebelleşiyorum şu sıralar...Canım yana yana hem de... :(
3 Responses
  1. e.d. Says:

    geçmiş olsun duygu.


  2. Duygu Says:

    teşekkür ederim emre.. ;)
    4 de 1 i gitti..kaldı 3 çıkmayan diş daha... :(
    ya sabııırr ya sabııırr.. :(


  3. Adsız Says:

    Bi yirmilik dişlerin eksik kalmıştı,onlarda çıkıyor sonunda.
    gerçi biraz geç kalmışlar çıkmak için ama neyse.

    :D
    barış