Nasıl mıyım ? ...

Şu sıralar biliyorsunuz ki diş çıkarma işleri ile ilgileniyorum..Biri dışında hala patlamadılar..Ve hala canım çok kötü yanıyor...

Son aylarda hayatımda hiç hoş olmayan şeyler yaşadım...Beni mutsuz eden,beni üzen ve yıpratan şeyler bunlar...


Bunlardan en önemlisi de,bir arkadaşımın ciddi bir rahatsızlık geçiriyor olması...Ve onun adına korkmam...Nedense bu durumlarda insanın aklına hep en kötüsü gelir...
Canımın içinin yavaş yavaşta olsa kökten iyileşmesi tek dileğim...

Diğer beni üzen şey ise...
Aslında buna diyecek sözüm bile yok,söyleyecek cümlelerim de sessiz...Şu sıralar,ilk zamanlara göre çok daha iyiyim aslını sorarsanız...Ama ne bileyim,hala kendim de olmadığımın farkındayım..Bunu nereden mi anlıyorum...5 yıl önce de,şu günlerde yaşadıklarımı yaşamıştım da oradan biliyorum...Yavaş yavaş çıkıyor sızısı,sindire sindire yaşıyorum acısını...Aklım,yüreğim,beynim;ruhum özelikle de...

Şu sıralar her şey beni buluyor...İyi giden şeyler olmuyor mu,oluyor tabiki de...Ama üç kötü bir iyiyi götürüyor hayatımda...
Bazı şeyler üstlendim bu sene...Bazı sorumluluklar aldım,her anlamda...Bazılarının sonunu görebilirken,bazıları hala muamma durumda aslında...

2009'un ve sonrasının,bana SAĞLIK,HUZUR,MUTLULUK ve ŞANS dolu gelmesi umudunu barındırıyorum taa içimde...
Ailem ile,sevdiklerim ile ...

Biraz erken bir kutlama olacak belki ama;
2009'un herkes için güzel geçmesi dileği ile...
Görüşmek ümidi ile efendim...
3 Responses
  1. Adsız Says:

    ''Ben buna büyüyorum artık'' diyorum biliyorum:)
    Bir çatışma yaşanıyor hep, içindeki kız ile dışdaki kız, yaşanan herşeyde, ne bilim öyle işte:)
    Bazı şeyler çok can yanıyor, en iyisi saklambaç oynamak galiba:)


  2. Duygu Says:

    Çok çabuk büyüyor olduğumuz gerçeğini neden gizleyemiyoruz...
    büyüdükçe hayatta yaşadıklarımızda büyüyor..
    anemin karnında kı bebek olmak değil tabi ki isteğim,ama bebek kadar günahsız ve gerçek olmak isterdim..
    çünkü sadece yalandan ibaret olduğumuz kanısındayım... :/

    saol güzel yorumun içinde ;)


  3. Adsız Says:

    Arkadaşın için allahtan acil şifa diliyorum duygucum.insallah bir çırpıda iyileşir..

    sende kendini bukadar yıpratma canım.

    barış