Bayram gelmiş,neyime (!) ...



Nedense bayram yazımda bu resmi koymak istedi canım...Kurban bayramlarını pek sevmem ben.Vejetaryan değilim ama kurban etinide asla yemem...Gerçi mantıklı düşününce dışardan aldıklarımda aynısı ama,ne bileyim kurban bayramlarında kurban edilen kurbanlıkları yiyemiyorum...Garip oluyorum...

Neden sevmiyorum bu bayramı..Kurban bayramlarına genel de gadalı (belalı) bayram derim ben,biz,bir çok insan...O yüzden pek de hoşlanmıyorum...Gerçeklik payı olduğunu göz ardı etmeyin,dikkatli davranın...

O yüzden herkesin bayramı hayırlısı ile geliiiiip,geçsiiiiin...Geçtiğimiz bayram çok güzel bir bayram geçirmiştim...Bu bayram da öyle olur inşallah...

Herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım...

Büyüklerimin ellerinden,küçüklerimin gözlerinden öper,yaştaşlarımla da olması gereken şekilde bayramlaşır,herkese sağlık,huzur ve mutluluk dolu günler dilerim... :D

İYİ BAYRAMLAR EFENDİM HERKESE....

4 Responses
  1. servet Says:

    İyi bayramlar efendim :)


  2. Duygu Says:

    sana da iyi bayramlar servet...
    sevdiklerinle birlikte...


  3. e.d. Says:

    bu seferki bayram benim hoşuma gitmedi ya. kurban bayramlarını zaten oldum olalı sevmem... seninki ii geçmiştir umarım.


  4. Duygu Says:

    benim kurban bayramım çok kötü değildi,ama şeker(ramazan)bayramı kadar da ıyı degıldi..biliyosun zaten diğer bayram donusunde ne çok mutluydum..
    evet kurban bayramlarını bende sevmem,zaten yazıdada belırtmıstım nedenını :/