Yapılacaklar Listesi...

Uzun bir aradan sonra merhabalar...
Şu son 2 günde nasıl bir psikolojiye sahibim bilemezsiniz...Bir dünya yıkıldı başıma,taşıması çok ağır.Yardım edilcek yol yok,teselli kabul etmiyor beynim...Tekrar savaşıp,tekrar galip gelmem gerek adil olmayan hayata...Ve açıklaması imkansız,sessizliğe boğulmak gerek yine...Ama kendi içimde...
...

Ve işte evet,karşınızda yep yeni bir duygu hatun...Hadi bakalım,adıma hayırlısı ...
Evveeett,başlıktada gördüğünüz gibi,yapılacak listemi yazıvermek istedi canım...
Hadi buyrun bakalım,burdan yakın...

1_Öncelikle yaşadığım şoku atlatmam gerek...
2_Eskişehir'e gidip okulumun bu yılınıda sapasağlam geçmem gerek.Başarmam gerek.
3_Bir ingilizce kursuna gidip,ingilizce öğrenmem gerek.
4_Bağlı bulunduğum projelerimi tekrar hayata döndürmem gerek.
5_Avrupa gönüllü hizmetleri(evs) ile ilgili tam takır bilgilenmem ve hazırlıklara başlamak için saatlerce uykusuz geceler geçirerek diğer ülkelerdeki (AB) projeleri araştırmam gerek...
6_Okulu bir yıl uzatıp,bir yıllık bir "evs" yapmam gerek.
7_Sonra dönüp tekrar türkiye'ye son yılımıda bitirmem gerek...
8_Sonra kpss sınavlarına girmem ve başarmam gerek..
9_Ardından kaymakamlık yada mali müşavirlik (yeminli :D ;) ) sınavlarından birini vermem gerek..
Ara not:Çok çalışmam lazım çooookkk bunun için :( :(
10_Sonra bunların hepsini başardıktan sonra doğu görevi için hazırlıklı olmam gerek..İki yıl ikamet edip tayin ile aile yanına gelmem gerek..
11_Tabi en önemli maddeyi unuttum.
Bu uzun listede eksik bişi fark ettiniz mi?..
AŞK...
Hani bana pek de gülmeyen şey.. :/
Onu bu arada derede bulursam şansım yaver gider,haa yok bulamazsam artık bi de eş arama yoluna giricem..
Ya da kendimi aile büyüklerine devredeceğim :D ...

....
Neyse işte böyle...Zor bir dönem bekliyormuş beni,şu yazdıklarımı okuyunca...Hırsımdan mı korktum yoksa hırs'sızlığımdan mı bilemedim inanın ki...

Kendinize iyi davranın...
Şans ile kalın efendim..
Ben de tabi..
Eksik kalırmıyım... :D
3 Responses
  1. Adsız Says:

    Umarim yapmak istediklerinin cogunda basarili olursun. Hepsi demiyorum cunku insanin hayatinda birseyler hep eksik kaliyor :)

    Senin gibi, ben de hayalini kurdugum kariyere ulasmak icin ugrasiyorum. Basardiklarim beni mutlu etmese bile, en azindan teselli ediyor.

    Kolay gelsin...


  2. e.d. Says:

    çook uzun bi liste yapmışsın yaw. 2 yılı kapsayan planlar. umarım hesaplarında bi hata falan çıkmaz, herşey tıkırında ilerler.

    aşkta da bi gün sana yakışanı bulacağına inanıyorum ;)


  3. Duygu Says:

    Saksagan

    Haklısın başarılarımız bizi çoğu kez mutlu etmiyor,ama mutsuz ettiğinide söyleyemem...
    sanada ilerleyen yolunda başarılar dilerim...
    ________

    Emre
    Valla uzun gibi duruyor ama aslında hep olması gerekenler...yapmayı en çok istediklerim işte..

    Aşktamı?...Hiç şansım yok..Buna eminim..

    Tek başıma göçüp gidicciiimm. :D:D