... Mutlu Seneler ...

Merhaba…

2009’a girmemize geri sayım başladı bile…
21 yıl boyunca hep ailemle ve sevdiklerimle birlikte girdim yeni yıla.Bi tek geçen sene Eskişehir’de arkadaşlarla adım atmıştık...Mükemmel bir yılbaşı partisiydi,olağan üstüydü...Leziz,keyifli ve uçuk bir şeydi…Fakat bu sene tekrar ailemle birlikte geçirmek istedim…Sade,sıradan ve sessizce giricem yeni yıla...Geçen senenin yorgunluğu hala üstümde çünkü :D …Bu sene sessizce ve stressiz bir yıl istiyorum...

Bu sene zor bir yıl olacak…Bu seneyi de atlatırsam,diğer yıl kolay olacak benim için…Dersler üst üste gelecek valla bu sene…Fazla yatınca,bedeli ağır oluyor :/ …Çok büyük ve önemli bir projede yer alıcam Eskişehir’de...Bir kaç önemli isim bana güvenip,beni yetkili seçmişler...Altından kalkmam gerek...
Bu son yazım büyük ihtimalle.Bilgisayarı götürmeyeceğim Eskişehir’e...Evdekiler de boşuna internet parası ödemeyelim diye internet bağlantısını Haziran’a kadar kestireceklermiş :/ … Yani uzun bir dönem bilgisayarsız,internetsiz,msnsiz,blogsuz kalacağım :( Ulaşmak isteyen arkadaşlar telefon aracılığı ile ulaşabilecek sadece :/ …

(Maillere her gün bakılacaktır ! :D )

2009’a girdikten 2,5 ay sonra 23 yaşına girmiş oluyorum…Tam kaliteli yaş dönemim de :D , apart köşelerinde ders çalışıyor olacağım...Heee bide proje hazırlığı…
Yaşlanmak değil de beni böyle düşündüren,hayat şartları sanırım...Hiç bir zaman bugünden daha iyi durumda olmayacağız...Daha kötü durumlara düşebiliriz belki ülke olarak ama daha iyisi asla…İşsizlik bu kadar artmışken,2-3 yıl sonra ben nasıl bir makam da,mevki de olacağım hiç bilmiyorum…Evet,gelecek korkusu sardı bile beni…

Ya okumuş bir,evinin kadını,çocuklarının anası olacağım,ya zengin bir koca bulup,kaykılıp,pokerin,alkolün dibine vuracağım, ya yurt dışına gidip oraya kapak atacağım,ömür boyu orada yaşayacağım,ya da Türkiye de kalıp bir ilçenin kaymakamı yada bir ilin valisi olacağım…Kulağa hangisi hoş geliyor bilinmez ama ben şu an da hiç birinden etkilenmedim açıkcası :/ …

Yıllar geçiyor ve bizler tüm hızımızla büyüyoruz…Zaman da daralıyor aslında…
"Hiç doğmamayı yada hiç büyümemeyi isterdim..." demeyeceğim valla...Herşeyi iyi kötü yaşadık…Yaşıyoruz,yaşayacağız…

OOfff yaa vuruyorum dünyanın dibine bu yıl itibari ile…Bugünün kıymetini bilmedikten sonra yarının bana getirilerinden banane anasını satayım yaa…

Haydi bloğum ve siz değerli arkadaşlar yeni yıla SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU ve HER DAİM GÜLER YÜZLÜ girin emi.. :D

Hoşça kalın….
5 Responses
  1. e.d. Says:

    evinin kadını çocuklarının anası olacaksın :P :D

    sana da mutlu yıllar duygu.


  2. Duygu Says:

    beklenen kişiden,beklenen cevap oldu bu emre... :D

    not: çok kötüsün :( :(

    dip not: ben çocukta yaparım kariyer de tamam mı? .. :O :D

    Dip notun,notu: ELİMDEN HER İŞ GELİR ... :P

    puhahahahaha :D:D


  3. Adsız Says:

    hahahah yukarıdaki arkadaşın lafına çok güldüm duygu.
    Evinin kadını,çocuklarını anası olacaksın.

    Valla senin kişiliğinden hiç beklenmeyen bir davranış olur bu.

    Kocanın ayaklarını yıkarken düşünemiyorum seni duygu.Sen adamın bacaklarını oracıkta kırarsın yahu.Yıka diyince yani :D
    bende seni ne cani,ne gaddar,ne kötü adam modunda tanımışım valla

    kendini bana öyle tanıtanlar utansın yahu.. :P

    kız nerelerdesin,msn ye girmiyorsun artık..

    huh huuuu sesimi duyan var mııı ???

    Barış :D


  4. Duygu Says:

    emre yazar sen boşver onu :D

    ya barış uğraşma benle ya...msn ye eskısı kadar gıremedıgım doğru..havaların soğuması ve benım gribal enfeksiyona tutulmam etkılı olabılır...

    nese canım telefondan ararsan ulaşabılirsin...

    görüşürüz barış efendi.. :D


  5. Adsız Says:

    selam canım yorumun için desteğin için sağol.
    fenayım ben kötü bir süreçten geçiyorum
    inş. bu sadece bir dönemlil bişidir.
    kendimde değilim pek.
    asabiyim.
    yorgunum.
    neyse görüşmek üzere
    mervecan