Yine ve Yeniden...

Güzel bir sözümüzü,bu blogta biraz değişmiş şekilde buraya iliştirmek istiyorum.
"Ben sevgililer gününe,sevgililer günü demem.Sevgililer gününde sevgilim olmadıkça... "

Malumunuz yalnızım...
Bu kafaylada gidersem daha nice güzel günleri yalnız geçireceğim...Önümüzdeki Cumartesi malumunuz sevgililer günü.Ben ise dışarıdaki o mutlu çiftleri görmektense,yurdumda tek başıma kalmayı tercih ediyorum...Tabi bazı dostlarım halime acıyıp bana süpriz bişiler yapmadıkça...

Bir sevgililer günü daha geldiiii geçiyooorrr... :(
Kendimi motive etmek amaçlı bi kaç cümle yazarak,bu gereksiz yazımı sonlandırayım .. :D

Benim sevgilim,ailem ve dostlarım .. :D :D :P

Seneye sevdiğim bir sevgilim olması ümidi ile...Hadi hayırlısı herkes adına..

Şans sevgilisi olmayanlardan yana olsun anacııımm .. :D

Görüşürüzzz....
5 Responses
  1. e.d. Says:

    he işte şöyle ümit dolu, gelecek vadeden, neşeli yazılar yaz duygucum. ben seni öyle tanımak istiyorum.

    herkese bol sevgililer :D


  2. Duygu Says:

    artık sana ve benı böyle tanımak ısteyenlere kendımi bu sekılde tanıtacagım... Merak etmeyın .. :)

    üzmemeye çalışacagımda kımseyı...
    görüşürüz efem.. :D


  3. e.d. Says:

    biz bizi üzmemeni değil kendini üzmemeni istiyoruz duygucum. yanlış anlatmış olmim kendimi ;)


  4. Duygu Says:

    peki..yanı istedıgım zaman depresıf olabılrıım yanı..mesela bugun..maluum 14 şubat :D :P

    kanımda var defresıflık emrecım ya...çıkmıyor.. :D :P


  5. Adsız Says:

    kandırıkçı duyguuuuuuu :D

    barış :D