Özlüyor insan özlüyor...Çocukluğunu özlüyor...

Çocukluk…
Bir zamanlar miniciktim..Ufacıktım,tefeciktim…Mahallenin cimcimesiydim..Erken yürümem ve erken konuşmam sebebiyle çocukluğum pek bir el üstünde geçti…Nazar değmesin diye boncuk taktılar son kullanma tarihi 22 imiş..22 yıl da bitti.. Devamı uzun hikaye.. :D
Ben nasıl bir çocuktum?..
Bakmayın öyle kelebek nickini kullandığıma..Öyle masum bişi değilmişim…Genelde adım Çaki olarak adlanırmış küçükken..Çok yaramazmışım…Herkesi dövermişim mahallede..Ama herkesle de en iyi anlaşan benmişim..Demek ki dayaktan dolayı arsız olmuş mahalle sakinleri..Ben napim.. :D
Bu yazı birazcık uzun olacak..Yol yakınken dönün derim :D..Sıkılırsanız bilemem ona göre…Sıkılırsanız da devamını okumazsınız canım dimi ama… :D
Ben kendimi bildim bileli lojmanda büyüdüm..Lojmanımız ise o küçük ilçenin en büyük alana sahip yeriydi belki de..Kocaman bir bahçemiz vardı..Elma,dut,kiraz,vişne,kayısı,ayva…Ağaç tepelerinde geçti küçüklüğüm.Nasıl bir cesaretse,en uç yerlerine bile çıkardım.Gül’lerimizde vardı bahçemizin her tarafında..Ben öyle yere basmazdım.Genelde duvar tepelerinde gezerdim..Çok da düşerdim…Ki bi gün koca gül ağacının içine düşmüştüm..Tüm mahalle ağlama sesime dışarı çıkmıştı :D …
Özlüyor insan özlüyor…Çocukluğunu özlüyor…Yada en azından ben çok özlüyorum.Kahkahalarımızı,kavgalarımızı,zırıltılarımızı,hayata dair savurganlığımızı…Türlü türlü oyunlarımızı,komşularla buluşmalarımızı,hayvanlara karşı bağımlılığımızı :S :D ...Bir çok küçük kız gibi benimde bir sürü bebeğim oldu,makyaj malzemesi oyuncakları,evcilik için yemek takımlarım vardı…Ama en özlediklerim arasında,ağabeyimle oyuncak araba yarıştırmak,mahallede bisikletle hız denemek,duvar ve ağaç tepelerinde gezmek..:D
Özlüyor insan özlüyor…Çocukluğunu özlüyor…Küçük baş hayvanları(karınca,sinek,solucan,örümcek,vs)parça pinçik yapmayı bile özledim…Yok öyle surat ekşitmek falan.Sizde yapmışsınızdır böyle delilikler…Şimdi yapıyor muyum,tabi ki hayıııırrr..Alim Allah panter emel diye bir abla gördü geçirdi Türkiye :D ..Şaka bir yana şimdilerde o yukarıda saydığım hayvanlara karşı bir tikim var..2 saniye görsem 3 gün kaşınıyorum…Bu da Tanrının cezası olmalı :D:D…
Özlüyor insan özlüyor..Çocukluğunu özlüyor…Çocukluk aşklarını özlüyor.Aşk sanıp da yaptığı saçmalıkları özlüyor…Gaddar olan çocukluk yıllarını özlüyor…Sonrasında gidip barışmayı ve de..
Yıllar geçti üstünden ve bizler büyüdük…Değişik şehirlerde ikamet etsem de,oralarda onlarca arkadaşım olsa da insan çocukluğunu,çocukluğundaki saf kardeşliği özlüyor…
Şimdilerde her birimiz farklı şehirlerde yaşıyoruz.Hepimiz dağılmışız bir toz yığını gibi…Geçenlerde 4 çocukluk arkadaşımı buldum..Hasret,özlem giderdik…Fark ettik ki…Bizler hep birbirimizi özlemişiz…Geçmiş güzel günlerimizi yad ettikçe oturup ağlayıvermişiz..Utanmadan,sıkılmadan…
Ve insan özlüyor…Özlediklerini bulunca da fark ediyor ki…Bizler hala çocukluk arkadaşıyız,dostuz,arkadaşız,kardeşiz…
Özlüyor insan özlüyor…Çocukluğunu özlüyor…
6 Responses
  1. e.d. Says:

    ya sen cidden cocukluguna karsi bitmez tukenmez bi ozlem icindesin duygu. oldukca cok degiroyrsun bu konuya. bu son yazinda da sanirsam gecen bulustum dedigin eski mahalle arkadaslarinin etkisi buyuk.

    icindeki cocugu oldurmemek en iyisi. ama gecmise de donemiyecegimizi bilmek lazim :) ah cocukluk ah. 10-15 yil sonra ise o cumlenin yerini su alicak:

    "ah genclik ah"..

    yasarken kiymetini bilmek lazim galiba :)


  2. Duygu Says:

    galiba...
    hayatta neyin değereni biliyoruz ki acaba..
    çabala bakalım çabala... :/


  3. Adsız Says:

    Cimcime... :D :D
    valla erken konuşmuş olmana inanırım..Sende bu çene varken,insanı suya götürür sudan susuz getirirsin valla :P...
    O mahallenin çocuklarını niye dövüyorun yav...ne garezin var el kadar sabilere.. :D :D
    taş olursun taş...:D

    çocukluk evet..kim özlemez ki..bende özledim..çok özledim..

    barış


  4. Duygu Says:

    barış yapma yaw..
    ne sabisi...şeytan dı onlar...bende melek tabi :D :D..
    neler yapıyosun yaban ellerde...


  5. Adsız Says:

    neler yapmıyorum ki...
    sürekli geziyorum..Okul 1 eylülde açılcak...onun için keşiflerdeyim...Amerikanın her adım atılan yerini ince eleyip sık dokuyorum.Çok güzel bir yere kapak atmışım valla :D
    şimdiden bir çok kişiyi özledim ama,biliyosun sen zaten :D
    ha bu arada sana çok güzel bir çanta buldum.ee dayanamadım aldım :D manyakmıyım ben yaa :P amerika hatırası olsun sana :D
    neyse canım iyi bak kendine,çok iyi bak hemde...


  6. Adsız Says:

    bu arada yukardaki isimsiz şahsiyet benim barış :D