Toplum Gönüllüsü Ulusalda... :D

ahahahaahhah
hehehhehheh
ohohohohoohh

Yaşasııınn...Pek değerli ve pek kıymetli arkadaşlarım..Ankaraya gidiyorum...

Niye mi?..

Ben,şahsen,bizzat,kendim,zatialiniz Duygu,Eskişehir'de bir toplum gönüllüsüdür...Toplum senin gönlüne feda olsun diye aslı olan haberler bile çıktı yerelde :D :D ... Ve Toplumumuzun gönüllüsü ben,Ayın 15'i yada 16'sında Ankara'ya gidiyorum...Ankara Gazi üniversitesinin Haymana da yaptığı dönemsel yaz projesine dahil oldum bugün itibari ile...

Projenin amacı;Haymana kadınlarında sosyo-ekonomik ve kültürel açıdan farkındalık yaratmak, bunun yanı sıra çocuklara yönelik drama, satranc,voleybol vb. kurslar düzenlemek, katilimci olacak genc gonullulerin kisisel gelisimlerini saglamak, Ankara ve Haymana gezileri ve daha bircok sey ...

Bu proje benim yurt dışına açılmamdaki en büyük adım belki de...Konusuda benim tasarladığım konu zaten...Keşke bu proje Deniz kenarında olsaydı da denizde girseydik :D ...Tamam tamam abarttım :P..

Demem o ki kelebeğiniz çok mutlu yaww..Kanatları olsa sevinçten uçacak çırpına çırpına...Allahım lütfen son anda bir aksılık çıkmasııınn..AMİİİNN.....Lütfen sizde benim adıma gönülden dua edin..Anneannenize yada babaannenize tesbih çektirin benim adıma..LÜTFEN BİR SORUN ÇIKMASIN VE GİDEYİM YAA.. :D :D
Hoşça kalın.. :D
2 Responses
  1. e.d. Says:

    senin adına çok sevindim duygu. hayırlı olsun tekrardan. ankarada büyük işler başarırsın artık ;)


  2. mustafa Says:

    sevgili kardeşim damla yazınızı geç farkettim. okuduğumda haymanaya çoktan gelmiş ve gitmiştiniz sizi tanıdım konuştum gerçekten adına çok sevindim umarım arkanda güzel hatıralar bırakarak gittin haymanadan.
    ayrıca haymanayı tercih ettiğiniz ve projelerinizde emek verdiğiniz için sana ve tüm arkadaşlarına teşekkürler ederim

    ben haymana dan elektrik arıza şefi mustafa başaran (belki hani son gün çaldağ okulunda fotoğraflarınızı çeken kişi) hayatta başarılar dilerim bir ömür yolun açık olsun saygı ve sevgilerimle (hatirla.sevgili@msn.com)