Zor...

Zor…
Her şeyi bir anda kabullenmek zor…
Çok zor hem de…
Henüz seni sevdiğimi bile kabullenememişken,şimdi senden vazgeçmeye çalışmayı kabullenmek çok daha zor…
Hayatımızda ne çok şeyden vazgeçip,ne hızlı kararlar alıyoruz aslında..Bunlardan biri de neden sen olmayasın ki…
“Göz görmeyince gönül katlanırmış.” diyorlar ya…Kim demişse halt etmiş bence...O daha bir acı koyuyor insana...Ne yapmam gerektiğini,nasıl bir karar almalıyım onun adına ve kendi adıma bilmiyorum…Nasıl davranmalıyım,nasıl konuşmalıyım,nasıl uzak kalmalıyım …Hiç bişi bilmiyorum…
Dedim ya…
Zor…
Her şeyi bir anda yapmak ,bir anda her şeyi yok saymak çok zor…
Zor olanı benim başarmamda çok zor…

--

“Sıcak ve kucak kucak,özgürlük gibi onu özlüyorsanız siz sağlam aşıksınız…”
Demek ki ben sağlam aşığım.. :D
Peki o?...
Özlüyor mu beni ki…Seviyor da,her şey sevmekle kalmıyor…
Özlüyor mu??...
En çok öğrenmek istediğim bu olurdu her halde..
Benim onu özlediğim kadar o da beni özlüyor mu?...
:/

--

Aldım başımı gidiyorum…

Çek git diyor şeytan…
Git sessiz sedasız.
Ve gittiğin zaman sanma ki ağlayıp sızlarlar ardından…
4 Responses
  1. Adsız Says:

    Senin de hayallerin var duygu...Büyük haller kurduk her birimiz..Ben bu hayalerimden en büyüğünü hayata geçirdim..Biliyorum ki sen de bu hırsla hayalinin en büyüğünü gerçekleştireceksin...Gün sayıyorsun biliyorum..
    Hani hep sana diyordum ya porsuk kenarında ki kafemiz de,hayat çok zor diye..Kızıyordun sen bana,ben tanrının en büyük sınavını geçtim,hayatın sınavları basit geliyor artık' diye...Sende hayatın basit olduğunu anlayacaksın diye..Ama benim gibi denemesin tanrı seni diye...
    OOOff konuyu ne saptırdım..
    Senin acı çekmeni istemiyorum..Bu hayattaki en son isteğim olurdu biliyorsun...Ama hayallerimden vazgeçemem..Sende vazgeçme lütfen...
    özledim seni,gerçekten...
    barış


  2. KelebekGibi Says:

    Selamlar, gezinirken ugradim..Iyi pazarlar.


  3. e.d. Says:

    bak yine umutsuz ve mutsuz takiliyorsun duygu.

    asik olmak kadar guzel bi sey yok. ve insan bu duyguyu hayatinda cok defa tekrar etme sansi yakaliyamiyor maalesef.

    hakkettigin karsiligi ve sevgiyi sana vericek birini bulabilmen dilek ve umuduyla.