Dursun Dünya..Dursun ki....

''Ben sevdiğimin ruhuna ulaşamıyorum...''

Bazen dünya dursun istiyorum..Herkes olduğu yere çakılıversin..Kimse isyan edemesin,söz söyleyemesin...

İki kişi kavga ederken,ağızdan çıkacak o en acı söz çıkmadan dursun dünya...Dursun ki kırılmasın bir taraf...
Dursun dünya,biri tam hayatına son verecek iken dursun ki,anlasın kaybedecek asıl kendisi...
Ve dursun dünya...

Sen arkanı dönüp gidecekken dursun ki,ben sana gerçekleri söylememem gerektiğini hissedeyim...
Ve dursun dünya..

Dursun ki...

5 Responses
  1. Adsız Says:

    canım benm ya.. bunu sen mi yazdın kelebeim... süpersinn (her zaman olduğu gibi) :)))
    yeni blogun hayırlı olsun diyip bi kutu neşeli çikulutayı kapının önüne bırakıp kaçıorumm.. kocamannnnn öptüm kelebemmm :)))pai


  2. Adsız Says:

    kızım ya kamu okuyup napacan...
    Kaymakamlık yada valilik sana göre değil..
    Bırak okulu...gir sınava,edebiyatı kazan tekrar...
    Yoksa sen çürüyeceksın devlet kapısında...
    ...
    şaka bir yana cidden yazı gücün çok güçlü...
    Ben boşa demiyorum sana edebiyatçım diye...

    Yazı için;Diyecek sözüm yok..
    ...
    Barış...


  3. Duygu Says:

    Filizcim sonunda gelebildin valla yaa.. :D
    eski bloğu bırakamıyorum deyip gelmiyodun valla:D
    çıkolatanı ayrı bır zamanda özel paketle yollarsın canım..hayır demem...Yüzsüzlük var kanımda kız :D :Döpüyorum bende senı canım...

    -----------------

    ah barış ah..sen biliyorsun benim davamı..Devlet kapısı görünsede karada,arzular özel sektör :D ...
    insallah tabi..
    edebiyata gelince o bir talihsızlık.. :/

    benimda sana diyecek sözüm yok..hıhh.. :D :P

    saol burda yalnız bırakmadıgın için beni ayrıyeten :D


  4. e.d. Says:

    eline saglik duygu. guzel bi yazi olmus. senden boyle edebi yazilar okumak hos oluyor.. devamini da bekliyoruz ;)


  5. Duygu Says:

    saol emre..
    mütevazi olmak benim işim pek değil edebiyat konusunda.. :D :P
    devamı gelicektir eminim :D
    tekrar saol. ;)