Yalnızlığım Sana Emanet...

Uzun zamandır dilimden düşmeyen bir şarkıyı iliştirmek istiyorum bugün buraya...Nedense şu son günlerde acayip duygusal moddayım..Sürekli ağlıyor ve yerli yersiz gülüyorum..Deliriyor muyum nedir anlamadım ki?...Garip ya...Önüme gelene sataşıyorum,allahtan karşımdakiler sabırlı..Yok ben kendimden biliyorum,ben kendi psikopatlığımı kaldıramazken ,çok sevgili arkadaşlarım,ailem nasıl dayanıyor bana anlamıyorum valla :D ..Geçtiğimiz zaman içinde bir arkadaş demişti ki hatta ," Duygu seni mutlu görmek gerçekten güzel,üzgün olduğunda mahvediyosun beni çünkü .." ...Çok çekti garibim galiba :D ...Yok yok valla geçici bir dönem..Benim böyle belli dönemlerim vardır.Korkmayın geçici.. :P
Şarkım güme düştü..Yok ya ben şarkımı güme atarmıyım...Çok iyi bir dinleyici olduğumu düşünürüm her zaman...Kulağımda vardır hani..Yazarım,tıngırtatırım,söylerim...Ama işte kendimce :D ...Şimdi size değerli bir müzisyenin,son günlerde dilime dolanan şarkısını buraya yazmak istiyorum..Ferudun Düzağaç'tan,

"Yalnızlığım Sana Emanet"

Ben aslında öyle bir şarkı yazmak isterdim ki...
İçinde sen, ben ve sevmek yalnızca...
Ninniler söyleyebilseydim...
Uyusaydın kollarımda...
Öyle bir aşk ki dokunsaydı sonsuza...
Bu şarkıyı herkes söylemek isterdi.
Ama kimse ayrılığa, ölüme, yağmura dur diyemedi...
BİR GÜN KABALIK EDERSEM...
HABERSİZ ÇEKİP GİDERSEM...
YALNIZLIĞIM SANA EMANET...
Çiçeklerimiz solmasın...
Artık kaybetmek olmasın...
Anılardan, baharlardan tüket...
5 Responses
  1. Adsız Says:

    günaydın duygucum..
    senin tıngırdatmalarını iyi biliriz diyerek seni övmek ve yermek arasında bırakıyorum öncelikle :D
    o özlü sözüde :P, kim söyledıyse içimi okmuş valla.. :D
    tamam tamam kızma kaprıslı insan seni...
    biz senın bu halını sevdik..
    feruduna gelince iyi adamdır hoş adamdır severiz kendisini..şarkılarınıda ayrım etmeden dinleriz...
    görüşürüz
    barış


  2. Adsız Says:

    ha bu arada yazını tekrar okudumda bişeyi gözden kaçırmışım.. :D
    evet duygu sen deliriyorsun...
    :D :D
    barış.... :P


  3. Duygu Says:

    :D saol barış bea...
    bi sana güvendik sende vur sırtımızdan.. :/:/
    hıhh..


  4. e.d. Says:

    evet bence de o arkadasin dedigi gibi duygu: seni mutlu gormek en guzeli ;)

    elbet de her insanin mutsuz anlari olur, bunlari da beraber asmak lazim. yukarida, seni mutlu gunlerde gormek isterim derken ben senin sadece mutlu zamanlarinin arkadasiyim demek istemedim. aksine senin hep mutlu olmani istedigim icin oyle konustum. ayni zamanda kotu gununde de yardimcininim ;)


  5. Duygu Says:

    valla teşekkür edrim emrecim..ama bı kez daha düşün derım,böle bol keseden kötü zamanlarındada yanında olurum derken emre :D... bak diyenler ne dıyormuş...mutlu görmek en güzeli ,üzgün oldugunda MAHVEDİYORSUN beni.. :D :D
    ama yinede teklifini düşüneceğim.. :D :D
    saol genede... ;)