BIRAK DAĞINIK KALSIN...

Hani hep özlediklerimiz...


Hani hep özlerizya bir şeyleri...Bazen hiç olmayan birşeyi,bazende geride bırakıp gittiklerimizi...


Bu aralar duygu yoğunluğum üst seviyede...Birilerini kırıyor,birileri tarafından çabuk kırılıyorum.Bazıları haksız yere,bazılarının hakkını vererek...


Fark ettimde,ne çok büyümüşüm aslında.Aslında büyüdükçe ne çok şeyden vazgeçmişim...Vazgeçirttirilmişim...Büyüdükçe ve zaman ilerledikçe,keşke herşey küçük kalsaymış diyorum...Sevinçler ne kadar büyük oluyorsa hayatımızda,üzüntüler,acılarda bir o kadar büyük ve yaralayıcı oluyormuş...En büyük acılar,en güzel mutlulukları alıp götürüyormuş zihnimizden...


Benim dünyam aslında ailem ve sevdiklerimden oluşuyor sanırdım...Aslında hiç de öyle değilmiş.Büyüdükçe ve hayatın döngüsüne bir kez kapıldık mı,aslında hep yalnız olduğumu anlıyorum..Onlar sadece sırtımı dayayabileceğim dostum,ailem olarak kalıyorlarmış...

Şimdilerde aklımda birileri var.Birilerini çok özlüyor ve önemsiyorum...Biri sahip olduğum,diğeri ise hiç bir zaman sahip olamayacağım biri...

İnsan sahip olmadıklarını özler mi?...İnsan sahip olmadığı birini,bişeyleri sevebilir mi?..Onun için gözyaşı dökebilir mi?..Keşkeler dizebilir mi cümleleri arasına?...Hayatımdaki değerli olduğunu düşündüğüm 2 insanı özlüyorum...Birine sahibim,diğerine ise hiç ulaşamayabilirim...

Özlemekte güzelmiş,böyle duygu yoğunluğu olduğu dönemlerde özellikler..Özlenmesemde...

Yazının başlığında yazdığı gibi...

DAĞINIK...
2 Responses
  1. e.d. Says:

    merhabalar duygu.. ya bazen cok ic karartici yazilar yaziyorsun. edebi manada ve turkcesi cok guzel olan, kolay okunur, degerli yazilar bunlar tamam ama sadece konusu ic karartici. geri kalan hersey tam ve guzel..

    umarim senin kiymetini bilen, sana hakkettigin degeri veren, seni sen oldugun icin sevip benimseyen ozledigin ve istedigin insana kavusursun yakin bi zamanda.

    sans senden yana olsun bu konuda..

    ama bu kadar karamsar olma lutfen. hayat geciyor.

    amerikalilarin bi sozu vardir bildin mi :P :)

    "just move on and catch up the life" (yola devam et ve hayati yakala)...


  2. Duygu Says:

    emre sanırım yazdıgın yoruma en iyi cevap...
    erkin babadan çöpçüler şarkısı olabilir...
    sağlıcakla kal..