....

Kendimi artık bir çekirgeye benzetiyorum..1,2 derken 3. adıma geldik bile...Bu sefer eminim ki kurtulamayacağım Tanrı'nın elinden...Bu yüzden mutlu olmak istiyorum artık...Son demlerim mutlu olsa diyorum bazen...
Umarım ya da...

Sürekli yalan söylüyorum,küçük mutluluklar,küçük sevinçler diye...
Yok beee arkadaş,insan istiyor bir sıcak omuz...
Arıyor bir sıcak buse ve dokunuş...
Mutluluğu aşkta bulmak istiyor ...

Yıllar önce kaybettiğim ateş böceğinden sonra,ateşi hiç tutuşturmaya yeltenmedim...Külleri artık soğumaya bile başladı...Ama artık kibrit çakıp,malzemeleri yakmak istiyorum...Alev alev hem de...Cayır cayır yaksın kişiyi,çevresini de ısıtsız istiyorum...Eskisi gibi mutlu olmak ve mutlu etmek istiyorum...
Gitmeden bir yerlere...

Hayat küçük mutluluklarla,uçsuz sevinçlerle geçmiyor.
Sevmek,sevilmek istiyor insan...
Ve güvenmek...
Ve hissetmek...
Ve gel gelelim,ağlamak da istiyor...
Sevdiğinin boynuna sarılıp,sınırsızca hem de...
Sıcacık bir elin dokunmasını istiyor saçlarına,
Yüzüne,eline,tenine...

Sevdiğimi söylesem,sevmediğini öğrensem,ne canım acır biliyorum...
Madem öyle...
Ben de,
SUSUYORUM...
...
Utanırım ağlayamam, yüreğim yanar...
Çelik'in sevdiğim bir şarkısını (En sevdiğim olur musun? ) iliştirmek istiyorum şuracığa..Dinlemenizi tavsiye ederim..
Ben çok güzel aşık olurum.
Bazen bir hoş,bazen sarhoş olurum.
Bazen kolay,biraz da zor olurum.
Ama istersem,bir de istersem,
Sen de istersen.
Gördüğün en güzel aşık olurum....
5 Responses
  1. Adsız Says:

    Canım merhaba kocaman bir merhaba sana...
    Nasılsın bitanem bayadır ne yazabildim bişeyler bloguma nede uğrayabildim bloguna...
    Hayat meşkalesinemi tutuldum yoksa yaşamda bendemi boğuldum bilemedim.
    Neyse nasılsın bakalım neler yapıyorsun görşmeyeli.
    ayrıca bu yazı neden böyle karamsar.
    Sağlığınla ilgili kötü bişi yok dimi Duygu :(
    İyi ol tamammı tatlım.
    Sen önce ii ol sonra ii düşün.
    Mutlaka ileride başını koyabileceğin iyi, yürekli seni anlayabilen ve seni senden fazla düşünecek bir omuz bulacaksındır.
    Sabırle bekle.eminim zamanı vardır bitanem.
    Biz senle ne çok birbirimize benziyoruz yahuuu :))
    Hep aynı dertten müzdaribiz.
    Ama inanıyorum içimizi karartan ne varsa şuan hepsi geçicek.
    Herşey geçici,hiçbirşey kalıcı değilmiş.
    bunlarda kalıcı değil canım.
    Neyse ben yine yazmaya başlıcam.
    inş. bu sefer döncem :))
    kendine çok ii bak tamammı.
    seni kocamann öpüyorum tatlım.
    Herzaman dediğin gibi...
    Şansla kal bitanem...
    :)


  2. Duygu Says:

    yok mervecım yok..ben artık kanaat getırdım kendıme..benım kısmetım baglanmış..benı sevenı ben sevemıyorum,benım sevdıgımde benı sevmıyor..
    öyle de uzayıp gıdıyor işte hikaye...
    o yüzden artık uslu bir kız olup,kaderin getırılerını ve götürülerını izlemeye koyulacagım..
    zaman az degıl mi..
    :)

    ah be mervecım özledım sneınle dertleşmeyi..anlatmayı içimden gecenlerı..

    ne ıyı olduda döndun..
    umarım hep buralarda olursun..hep yanımda biyerlerde..

    hoşgeldın tekrar..


  3. Adsız Says:

    yazını çok beğendim ve yazından etkilendim çok güzel bir anlatımın türkçen var seni tebrik ediyorum bu arada ben akay zonguldak togdan


  4. Duygu Says:

    memnun oldum akay..facebooktanda eklemıssın ama evet tanışıklıgımız yok..olsun bır toplum gönülüsü olman yeterlı.. bu gönüllülük degıl mi :D

    begendıgın ıcın saol..
    içten gelenler işte,...
    yine beklerım..
    görüşürüz..


  5. Adsız Says:

    Artık buradayım canım mutlaka haftalık işlerimin arasında olucak blogcuya girmek :))
    Mail adresini ekleyip yorumunu sildim.
    Kısmet bağlılığıda değil bence.
    Karamsar olma.
    Herzaman bazı şeylerin üzerine gitmek yaramıyormuş.
    Biraz oluruna bırakarak hayatın ipini elinde tut.
    Uçurtma misali tamammı... :))
    kocaman öpüyorum seni
    Hoşçakal:)