Güzel bir günün ardından kalanlar...

Merhabalar...
Geçtiğimiz son cumartesi günü çok güzel bir geçirdim.En yakın arkadaşım ile birlikte yaşadığım ilçede fotoğraf manyağı olduk :D ... Bir çoğunu arkadaşımın isteği üzerine koyamadım :(..Ama en azından bazılarını koyma şansım oldu...
Bu ilk gördüğünüz resimde bir ay yıldız yakaladığım için çektim..Siz de görebilmişsinizdir umarım...Çok güzel bir kare olduğuna inanıyorum ben.
Bu amcanın yanındaki köpek tarafından az daha o gördüğünüz martılı göle atılıyordum..Yanı köpek havlayınca ve yanıma yaklaşınca açıkcası ben kendimi atıyordum sanırım :/ ...Çok korkarım ben :( ...
Daha sonra amca köpeği yanına alarak çekim yaparken,bilmiyordu ki arkasında bir çömez fotoğrafçı kendisini çekiyordu..İyi malzemem oldu...Hoşuma gitti.

O uzaklardaki arkadaş da enfes fotoğraf makinası ile çekimler yapıyor,fotoğraf kareleri yakalıyordu...Ben de onu yakaladım..İlerleyen fotoğraf karelerinden birinde göreceksiniz,bana çok güzel malzeme oldu..
Burası da farklı bir açıdan ...O uzaktaki ev aslında bir tesis..Ama düğün salonu olarak kullanılıyor... :D
Evet size bahsettiğim fotoğraf bu...Cidden süper bir kare yakalamışım...Benim fotoğrafcılığımla dalga geçenler utansın :D ...Arkadaşı çektikten sonra çok fena bişey oldu..Kendisini çektiğimizi görmüş,ama oda itiraf etti..O da bizi çekmiş.. :D Malzemesi olduk bizde...Ama çok güzel bir kare yakalamış,ben beğendim yakaladığı kareyi...Eee malzemeler güzel :D :D...
Bu da benim...
Suya elimi sokuyordum,arkadaşım yakalamış...Ama iyi yakalamış...Ben çok beğendim...
Bu fotoyu çok seviyorum işte...Uzaklara baktıkça açılan bir ruha sahibim...
Uzakları seviyorum da,korkuyorum da...
Garibim galiba biraz...
Bu aşağıdaki fotoğrafta yağlı boya ile yapılmış havası vermiş..Ne güzel çekmişim bea..

Bu fotoğraflar ise arkadaşımın elinden çıkmış,fikir annesi de ben olmaktayım...
Fikirlerim güzeldir ya..
Bu fotoğrafıda çok sevdim...Duygusal bir hava katmış ortama...

Fotoğraf çekmesini çok seviyorum,çekilmesini de...Makinam biraz daha usta bişey olsaydı,çok daha iyilerini çekebilirdim...Ama yetinmeyi bilmek gerekir.Yıllar sonra dijital bir makinam olmuş yani :D ...
Çok güzel bir gün geçirdim arkadaşımla..
Umarım her günümüz böyle güzel geçer...
Benim,sevdiklerimin ve herkesin..
Şans ile kalın efendim...
7 Responses
  1. servet Says:

    güzel kareler :) Çekeceğin açıyı iyi biliyosun.tebrükler duygu


  2. Duygu Says:

    teşekkür ederım servet..
    senden iyi olmayayım iyi yakalarım. :D :D
    begendıgıne sevındım ama ..
    hoş sey yapılanların begenılmesi.. ;)
    saol tekrar...


  3. Adsız Says:

    Benim hala digital bi makinam yok telefondan çekiyorum çoğunlukla ya da eski makinamdan çektiklerimi tarattırıyorum, şanslısın bak yine de ;)


  4. Duygu Says:

    su son aylarda oldu ınan ki..3-4 aydır dıjıtale sahıbım..yanı 21 yılın hıc de anısı yok bende :( ...
    umarım senın de bırgün guzel bir makınan olur..kız taksıtle al..bak bana hala taksıt ödüyorum..:D
    hiç bır zararı yok.. :D


  5. e.d. Says:

    selamlar,

    güzel kareler yakalamışsın. güneşe karşı çekilen fotograflar genelde hep böyle gizemli havalar yaratıyor kontrastan dolayı.

    eline sağlık. kameranın hakkını veriyorsun..

    benim de elimdeki ikinci dijital kameram şu güne kadar sahip olduğum. ikisi de kompakt kameralar, yani çok profesyonel ayarlar yapamıyorum. ama ileride param olursa dslr yani yarı profesyonel bi alet almak istiyorum. o zaman daha güzel şeyler çekebileceğim :)


  6. Duygu Says:

    teşekkürler emre..
    bir fotoğrafcının yanında konuşmak.. :D

    bende ıyı bı makına var aslında ama onu abım kaptı,vermıyor vana canı..o kadar da yalvardım he..
    neyse yetınmeyı bıleceksın tabı..


  7. Adsız Says:

    vaay vay vayy kız bu ne böyle.resimler süper olmuş.iyi yerden yakalamışsın çekimleri.
    tebrikler ...

    Barış