Mutsuz ve Mutlu...


Merhaba...
Bugün eve internetimin açılacağını ummuştum..Ama borcu ödememize rağmen ceza yedik yaww...Anaaaamm yine internetsizim..15 gün sonra bağlanacakmış eve yaa...Çok üzgünüm ben...Yapmam gereken,başvurmam gereken yerler vardı internet üzerinden,cafelerden de olmuyorki amaa...Mutsuzum iştee...
Agh ya da evs ya da her neyse...Onun adına adım atmam gerek,görüşme yapmam gereken yerler vardı..Ama hepsi şimdilik suya düştü..Hemde balıklamaaaaa....
İnternetimiz 15 gün sonra bağlanacak(MIŞ)...
Bilgilerinize arz ederim...
Yarın Salı..Allahın mübarek günlerinden biri... Ve ben yarın Bursa'ya gidiyorum..Diş tedavimin yapılması gerek..Yoksa bir kaç tanesini kaybetme tehlikesi geçireceğim...Hemen erken tedavi olmam gerek...Canım acımasın lütfen tanrım..Alışkınım gerçi ama olsun...Yinede canım acımasın işte....
Ve büyük haber haftaya çok değerli bir arkadaşım evleniyor...Gelin hanımı hala ve hala tanıyamadım..Çatlicaaammm.... :D Ve düğünde giymeyi planladığım elbisemden vazgeçtim..Annemin benim için diktiği çok hoş bir elbise var...Onu giyeceğim..Düğünden sonra koyarım belki buraya bi kaç dene.. :D Siz de beğenecekmisiniz bakalım...Annemin el emeği göz nuru olan elbiseyi....
Şimdilik bu kadar işte...Bugünüm mutsuz biraz...Yarın kendime gelirim..Şimdi değerli bi arkadaşımın yanına gidicem..Biraz onda kafamı dağıtayım..Stres arkadaşlarım benim..:D
1 Response
  1. e.d. Says:

    fotografları bekliyoruz ;)

    moral de bozma yaw.. ne gerek var moral bozmaya şu 3 günlük dünyada..