Amaaaaaaa.....

Eveeettt....
Bugün neler oldu bir bilseniz...
Bugün bursa ya gittim,dişlerimi tedavi için..hiç bişi yapamadan geri geldik...Bi bakıma ii bi bakıma kötü...Çünkü öyle bir sıcakta gittik ki,bi ara felç geçireceğimi zannettim...Randevu alınması gerekiyormuş diş için..eskıden böle bir adet yokta,yeni çıkarmışlar...
Neyse diğer konum,gözümde arpacık çıktıııııı...Annaaaaaaammmm kör olacağım ben...Aman allah korusun...Çok acıyoo amaaaa...Anneme öp dedim,öpmedi... :D :D Bana ilgi gösterecek birini bulmam gerek.. :P
Bide bugün hayatımın en büyük değişiklik kararını aldım..Evlenirsem bigün,yada evlenebilirsem bi gün :D ,karar verdim gelin arabam FAYTON dan olacak..Çok hoşuma gitti ama yaa..Bugün bursa da bir çift de gördüm.Pek bi özzendim...Çok özentiyim çok :P , napiiimm...
Bugün alışverişte yaptım durumdan istifade... .Çanta da aldım :D :D ..Aldıgım bulüz renginde ama..çok hoş oldu ama yaa..
OKS,LGS,ÖSS,KPSS,...işte her ne ise...Bu hafta sonu yine bi sınava giriyorum...Hayatım sınav olmuş yaaa...
Bide bugün çok güzel bir ESPİRİ öğrendim..Sıkı durun yapıyorum..
"Bugün dayım aradı...
Hangi dayın?...
Dönülmez akşamın ufkundayım... "
hahahahaahhaahhaahah.. ... :D :D :D :D
...................
Bu arada çok güzel haberlerim var size,hayatım da çok büyük bir değişim olacak yakında..Çok yakında..Bekleyin beni anacım...Eve internetin gelmesi gerek bu haberi vermem için.. :D
Hadi size bir ip ucu...Hayatta en çok istediğim şeye sahip olma yollarına başvuruyorum...Merdivenleri yavaş yavaş çıkmaya karar verdim.. :D
Eee bugünlük benden bu kadar..Daha ne olsun canım.. :D
Görüşürüzzzz....
1 Response
  1. Adsız Says:

    Ben ilgi gösteririm diyorum...İzin vermiyosun duygucum... :D
    Bu arada diğer bloğa noldu?..
    görüşürüzz..
    barış