''Gökyüzü..Güneş...Kumsal...Deniz...Gel de ödev yap.. '' demiş bir büyüğümüz... :D

Evvveeeeett...
Sonunda denize gidebiliyorum....Bugün abim ve Anna geldi düzceden..Beni almaya..:D Yok tabi ben değilim dava,asıl dava düğün.. Pazar günü düzceye gidiyorum..Deniz yok gerçi orda ama Akçakoca'ya gideceğiz hep beraber...Ayyy süper bir tatil olacak tekrar....Bekle deniiiizzz,kızın geliyoooo... :D :D
Evveettt..
Haberlerimiz henüz bitmedi...Evs adına ilk adımımı bugün attım..AB projesıne katıldım..Bir karavan ile türkiye turu yapacağız... :D :D Hayatımda ilk kes doğu ya gideceğim belkide...
Allah sonumu hayır etsiiinn :D AMİİİNN.. :D
Eveettt..
Uzun süre buralarda olamayacağım...Özleyin beni emi.. :D Bakın dönüşte yanmış olarak döneceğim..Ve bir sürü foto ile tabiki..
Belki bu sefer güneşi tutmayı başarabılırım...Çünkü yanımda iki adet usta fotoğrafçı var..Onlara güvenıyorum fotoğref konusunda...
Foto şipşak duygu tatile gidiyorrr...
Hepinizi en yürekten gelen duygu ile öptüm..
Kendinizi hiç bişi için üzmeyin..Hayatı sallayın anacııımmm..
bye bye :D :D
5 Responses
  1. e.d. Says:

    senin adina sevindim duygu.. gez valla.. evde oturup ne yapicaksin ;)
    para ve vakit oldugu muddetce gezmek lazim ;)
    gezenleri de kiskanmamak lazim :P aksin onlari desteklemek lazim ;) :D


  2. Duygu Says:

    laf çarpıtmamak lazım..
    gezenleri desteklemek lazım ama yerınde gezenlere saygı duymak lazım..özentı yaparcasına ben italya ya yada fransaya (kı ben bu kadar ısterken o ulkelerı )gidiyorum..oh olsun dıyenlere degıııll..
    hıhhh...


  3. e.d. Says:

    :)
    allah sana da nasip etsin ne diyim simdi :)

    umarim sen de yakin zamanda gezebilirsin o istedigin ulkeleri ;)


  4. Duygu Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  5. Duygu Says:

    aminnn ..ne dıyeyım...