Başlangıç ....


Merhaba…
Çok uzun bir aradan sonra tekrar döndüm sahalara…
Bu dönemde bi çok şey yaşandı hayatımda.Bazıları bitti,bazıları hala hayatımda hüküm sürmekte...İyi ve kötü olmak üzere…


İlk blogumu abim yapmıştı,sonra Sertalp bazı değişiklikler yaptı,devamın da ise Emre büyük bir değişim gerçekleştirdi...Ve son değişimi ise Orçun gerçekleştirdi.
Her birine ayrı ayrı teşekkürler ederim..Saygı ve sevgilerimi sunarım.. :)

Neyse ;
Yeni yaşımda,yeni günümde,yaş günüm de tarz değiştirerek döndüm buralara…
Hoş geldim ben :D

Bundan sonra sık sık olamasa da,görüşmek ümidi ile ;)

Not : Bu arada düşündüm de , benim dışımda herkes uğraşmış blogla :D :D
Çok saolun yardımlarınız için beyler,valla yaww ... :) Hiç eksik olmayın başımdan :)
11 Responses
  1. herneysem Says:

    hoşgelmiş benim kelebeiiimm =)

    Kelebek..kelebekk...sen uç hep gönlünce...
    Kelebek kelebekk..sen uç hep dokunmasınlar kanatlarına dökülür ya pulların
    Unutma sen kelebeksin,ben seni öyle sevdim.... <3 ::)

    bu şarkıyı dinleyince hep sen geliyorsun aklıma ::))


  2. Duygu Says:

    canım benim hoşbulduk..yeniden donduk kurkçu dukkanına... :D

    kelebekten vazgecemeyen kızdan guzelıme kucak dolusu sevgı ve öpücuk :D


  3. Güle güle kullanasın yeni temanı :)


  4. Duygu Says:

    teşekkür ederim Orçun,eline sağlık :)


  5. rica ederim.
    Orçun süper yapmış buraları :D Bizi gölgede bırakmış valla..
    Nice yıllara bu arada :)


  6. Duygu Says:

    teşekkürler sertalpcım.. :)


  7. Şablonu ben kodlamadım ya, aslında pek bişey yapmadım. Bu eser hepimizin, Türkiye'nin! :) asdasd


  8. yaaa Orçun bırak bu mütevaziliği :PP
    heheh :)) nasılsın abi ya görüşmeyeli, gerçi bunu neden buradan soruyorum bilmiyorum ama olsun :)


  9. iyidir abi ya bildiğin gibi işte :) yurtdışına kapak atabilme planları kuruyorum geceli gündüzlü. Peşinden geliyorum bekle beni. Burda görüşemedik belki Boston'da görüşürüz :))


  10. e.d. Says:

    rica ederim. vaktim olsaydı yeni tasarıma da ben el atardım bu kadar bekletmeden seni ama bi türlü olmadı.

    güle güle kullan yenisini (:


  11. Duygu Says:

    saol emrecım...
    senın çabalamanıda bılıyorum,çok saol cıdden... :)

    bıdahakı sefere cnm :D

    ve cok saol gerçekten..bu blog cok ıcıme sındı...çok hoşlandım..süreklı bloga bakasım var :D