Burcum :)

Evimdeyim...
Özlemişin herkesi en fazla olanından... :D
Yakında Tokat'tan anneannem ve dedem gelecekmiş allah izin verirse :D .
O yüzden çok daha mutluyum...

Yukardaki balığın alakası ney mi?..
Şöyle ki...
Az önce burcumu okudumda,yazan yorum beni mutlu etti :D ..Yazayım sizede.. :D

'' Yurtdışından alacağınız bir haber sizi çok sevindirecek. Uzun zamandır bunu beklediğiniz için rahatlayacaksınız ve kolaylıkla bir sonraki aşamaya geçme şansınız olacak. "

Öle işte...
Bu kadar...
Görüşürüz :D
12 Responses
  1. e.d. Says:

    :o

    hadi bakalım gözün aydın şimdiden :D

    bana yine ahın tuttu, reddimi aldım viyanadan. ama senin gönlüne göre olur umarım herşey ;)


  2. Duygu Says:

    yaaa emrecıımmm...
    deme öyle,üzülürümm...
    ahım tutuyo gerçi valla ama ah da etmıyorum ki sana özel.. gerçı ettıklerım oldu ama neyse.. :D :D

    ya valla deme öle senın guzel seyler yasamanı ısteyen ender ınsanalrdan bırıyım bence..
    degerımı bılmeyenler utanmalı kendınden ...
    dıyorum baska bısı dmeıyorum,neyyysseee...


  3. ee duygu nerelerde kaldın


  4. Ersin Says:

    Zamanında ikizler burcu olmama rağmen bana da aynısını demişti, bence bu yoruma inanmasan iyi edersin... :)


  5. Duygu Says:

    Sertalp;
    Evde henüz ınternet olmadıgı ıcın bayagı bı gerıde kaldım sertalp :D


  6. Duygu Says:

    Ersin;
    inanamaktan degıl ya ıste,maksat muhabbet olsun.. ;)


  7. Onur Says:

    bu arada duygu senin bu blogu nasil izlemeye alacaz..?


  8. Duygu Says:

    abıcım hiç bılmıyorum ki.benım blogun bı elden gecmesı sart.. :)
    bakımsız kaldı :D


  9. Onur Says:

    zaten uzun zamandirda yazmiyorsun gibi baksana..


  10. Duygu Says:

    evet yazmıyorum...nedense yazasında yok.. :/


  11. Yaz tahtaya bir daha, vur defteri kitabı, sarı çizmeli memed aga, bir gün öder hesabı


  12. Duygu Says:

    teşekkürler orcun... :D
    çok saolasın valla :D