Şimdi yine tekrar zamanı...

"...
Vazgeçmek...
Tekrar ve tekrar...
Hayatta vazgeçtiğim onca şeylerden birisi oldun...

Vazgeçmek...
Hem de istemeye istemeye,ondan uzaklaşırken adım adım,nefes nefes...
Tenimin altındaki tüm hücrelerin bu eylemi red etmesi...Bütün kalp fonksiyonların ise deli gibi atarken,onu her gördüğünde ve konuştuğunda...
Beyninin bu durumdan "vazgeç" demesi...

Şimdi senden vaz mı geçmeli?...

Şimdi senden nasıl vazgeçmeliyim bilmiyorum...
Arkama dönüp bakmadan çekip gitmelerim öyle fazla ki hayatımda,bunlardan birininde sen olmasını istemeye istemeye,senden vazgeçmeye gidiyorum..." :(
........


Kalabalığın içinde yalnız kaldığım bir dönemimdeyim...Bu durum,şu sıralar deli gibi çalıştığım sınavlarımın yakınlaşmasından kaynaklanıyor...Bu gibi durumlarda genelde agresif ve kompleksli olduğumdan dolayı,çevremdekileri ya çok sıkar,rahatsız eder yada fazla sever ve üstüne düşerim...Saçmalarım yani...
Aslına bakarsanır şu sıralar kendisinden vazgeçmeye adım attığım bir durumda yok ortada :D...
Gecenin bi yarısı kaçan uykumun gelmesini beklerken,karaladığım bir yazı işte...
Bunalım da felanda değilim,aslına bakarsanız çok da mutluyum şu sıralar (bi de su sınavlar olmasa :( ) ..Ama nedense sıkıldığım şu süre zarfında,içimden öyle mutlu olmak,mutlu konuşmak gelmiyor,tepemde ise kelebekler,sarı serçeler uçmuyor malesef...
Sonra da noluyor,"Duygu sen hep bunalım takılıyorsuuuun,a aaa ..."diyorlar :(...
Yok anam yok valla o kadar depresif bi tip değilim :D ...
Tamam allah vergisi bir alınganlığım var ama,oda "her insanın bir kusuru vardır." hesabı yani :D :P
Tamam tamam sustum :D.

Evime gitmeme günler kaldı...2 Haziran da memleket yolcusuyum...
Dün de Eskişehir'e Bursadan 40 kişilik tur ile yaşlı teyzeler ve amcalar gelmiş...Tranvayda kahkahalarla gülüp,bağıra bağıra konuşurken,susamayan bendeniz "teyzecim Bursadan mı geldiniz,bende 11 yıldır oralı oldum valla,çok özledim............. " diye muhabbet acıldı..Tabi konuşma bana ve öğrenciliğe döndü..İnerken de bana "Bursa'ya senden slm söyleyeceğiz güzel kızım" dediler :D:D

Bugün ingilizce kursumda bitti :( ..Hocamız yeni öğrenen biri için iyi gittin dedi..Tabi bunu devam ettirmen gerek de dedi...Kursumdan ve arkadaşlarımdan ayrıldığım içinde biraz hüzünlüyüm aslını isterseniz... :/
Neyse,diğer olumlu ve güzel giden haberleride evime döndüğümde yazarım rahat rahat :D
Hepimize bol şans sınavlarda ve hayatta ...
Mutlu kalın efendim :D :D
4 Responses
  1. Adsız Says:

    :D:D alemsin kelimesiyle başlamak istedim yazıma.
    Vazgeçmek istediğin herşeyden vazgeç bence,hiç düşünme bile,çünkü senin için en iyisi bu olcak......
    diyecekken öyle bir vaka olmadığını söylemen üzerine yazım yalan oldu kız :):)


    Valla yakından tanıyanlar bilir senin zorluğunu:P ,insanları kandırma bence,öyle bunalım takılmam falan diye..Tipik bunalim varlıksın :D :D
    Bunun üzerine duygu barış'ı öldürecektir :D

    Her önüne gelenle konuşmak zorundamısın duygu sen.Niye atlıyorsun hemen her muhabbete :D,gerçi nasıl başarıyosun bilmiyorum ama katıldığın konuşmadan hep başarılı ayrılıyorsun.İnsanlarla iletişim konusunda başarılısın,sevdiriyosun kendini hemen.Sıcak kanlımısın nedir.

    İngilizce durumunada mutlu oldum,daha da geliştireceğine eminim senin bu hırsla.
    Evine gitmende senin için çok iyi olacak.
    Sanada bol şans duygucum.

    Barış


  2. Duygu Says:

    İçim kıpır kıpır,genclık alevıyle kaynıyorum..
    O yüzden her önume gelenle konusuyorum..Bu bır gun bır amca,bır teyze,bazen bır beledıye baskanı(tepebası beledıyesı beledıye baskanı :D ),bir genc delıkanlı yada bır kız arkadas..
    napayım oğlum sıcak kanlı,masum görünüşlü,melek yüzlü,güzel yürekliyim..çekıyor kan onları bana :D :P

    Kahretsin,benı sevmeyen ölsun :D Ukala degılım ben onu da söyleyeyım de :D


  3. e.d. Says:

    bu keyifsizliğinin sebebi çok büyük ihtimalle sınavlarından dolayı ileri gelen bi şeydi. şimdi sınav yok bi şey yok, eski güzel ve neşeli formuna kavuştuğunu umut ediyorum :)

    sınavlar öyle başa bela şeyler ki, işte öğrenciyi böyle depresyonlara sokabiliyor maalesef. sağ salim atlattığın için sevinmelisin :)

    şimdi tatilin keyfini sürme vakti..


  4. Duygu Says:

    sankı burda benımle ılgılı bı yanlış var yaw :D
    "eski güzel ve neşeli formuna kavuştuğunu umut ediyorum :) "

    saka saka.. :D
    tam da benı anlatmıssın :P

    valla öle ama sınavlar boğdu benı ..sevdıgım eskışehır nefret ettıgım sehır oldu bı anda..
    son haftalarda.. :D

    nese bıttııııı gıttııııı :D :D

    sanada banada ve herkese cok guzel tatıller dılıyorum..