Bilgilendirme...

Bu resmi çok sevdim..Çok tatlı ifadesi var... :D


Evet Eskişehir'de ki son günlerimi yaşıyorum.Herşeyin son yılı...
Eskişehir'de ki,apartımdaki,şenliklerdeki ...

Bu sene şenliklerde beğendiğim isimler geliyor..
Anadolu Üniversitesine:
Kenan Doğulu (Ki bu konser yarın akşam :D ) ,Mor ve ötesi,Şevval Sam,Gece Yolcuları,Nev geliyor...
Ama şaşkınlığım,yıllardır her sene şenliklerde ilk sırayı kapan Şebnem Ferah neden bu yıl gelmiyor..Gelmeyecek zamanı bu yıl mı buldu?..Sorarım Şebnem'im Ferah'ım sana,neden gelmezsin,neden beni üzersin,neden,neden,neden ?...
Ahh Şebnem'im ahhh..
Osmangazi Üniversitesine:
Badem,İlhan Şeşen,Işın karaca ve ,ve ,ve ,Volkan Konak..
Bu adamın canlı performasında,konserinde olmayı çok istemiştim..
Ve olacağımda.. :D

İstanbul ve Ankara'dan gelmesini beklediğim 2 arkadaşım var..İnşallah gelebilirler buraya...Daha eğlenceli olacağa benziyor.. :D

Bloğum bi süre sessizdi..Sessizlikle düzeltiyorum hayatımı,o şekilde daha başarılı oluyorum..İnancım bu en azından :)
Yaşadıklarım kolay değil malesef...

Neyse bugün güzel bir günümdeyim..Mutlu olduğum bir günümdeyim...
Dün değerli bir arkadaşımla uzun uzun konuşup,mesajlaştık...Yolculuğu boyunca çekti beni valla.. :D . Blogumu okuyor mu bilinmez,ama sınav stresimi,günün yorgunluğunu varlığı ile attırdı üstümden...Kendisine bu büyük katkısı dolayısıyla teşekkür ederim.. :D

Nese bu seferlikte benden bu kadar..
Şansınız bol olsun millet... :D
4 Responses
  1. Adsız Says:

    Şenliklerde başladı ciddi ciddi.ben hala sürünüyorum yaban ellerde :(

    iyi eğlen.benım yerimede eğlenmeyi unutma.

    barış


  2. Duygu Says:

    başladım bile eğlenmeye güzelim..sen de çatla oralarda :D


  3. e.d. Says:

    sen bu bahar şenliklerinde epey eğlendin ya, ne güzel valla.

    işin içinde eğlence oldu mu zaten senden hiç kaçmaz :D

    benimse o vakitlerdeki ödevlerim ve sınavlarımdan dolayı şenlik alanını bile doğru düzgün gezemedim. üniversitemdeki son yılımdaki bahar şenlikleri de böylece haram oldu bana :)


  4. Duygu Says:

    valla cıdden çok eglendım hee..
    bıde şebnemım gelseydı eglencem ömürluk olacaktı ama zilli gelmedı... :(
    :D

    valla sana o kadar gel dedım ama dınlemedın ki..
    neyse sende derslerle ıyı eylendın bılıyorum ben senı..:D