Günden Geriye Kalanlar...

Merhabalar...
Geçtiğimiz gün (5 mayıs) Kenan Doğulu,Anadolu üniversitesi,2 Eylül kampüsünde harika bir konser verdi...Ben bu kadar eğlenebileceğimi düşünmemiştim,"Allah'ın Kenan Doğulu'su işte" demiştim...Ama adam harbiden coşturdu bea...Sizlere kendi çektiğim fotoğraflardan koymak isterdim ama malesef cafeden yazıyorum :( ... Bu şu anlık imkansız görünüyor...Kenan abimizle aramızda 2-3 metre felan vardı...Video da çektim...Eğlenceliydi gerçekten...
Güzel bir geceydi,Kenan Doğulu konseri varsa yakınlarınızda,kaçırmayın derim...
Evet bu akşam yine aynı yerde,yani 2 Eylül kampüsünde Mor ve Ötesi konseri var...Dün akşam gördüm,kral tv müzik ödüllerinde,"en iyi grup" ödülü aldı..Hak ettiler valla...Adamlar harika,Harun Tekin başka bir harika tabi :D ...
2 yıl kadar oldu,yine Eskişehir'de verdikleri konserde en ön sıradaydım..Yakın temas içindeydik Haruncuğumla...O nasıl bir tatlılık ve yakışıklılıktır anlatamam size...Ses tonuna hayran kaldığım ender insanlardan biri...Canlı performansları da harika ...
Ama sanırım bu akşam gidemeyeceğim,çünkü bizim kızlar mor ve ötesi dinlemiyorlar...Üzülsemde pek de takmıyorum aslında... :D Görmesem üzülürdüm belki ama şu an değil :D
Zaten bu akşam Aşk-ı Memnu var :D Onu izlicem...
Ah Bihter ah ,o saf ve masum kocacığını nasıl aldatırsın...Gerçi karşında da Behlül gibi biri var ama ,neyseeeee :D:D:D
Ve son müzisyenimiz Nev...Nev de harika sesi olan ender müzisyenlerden biridir..Kendisini şiddetle tavsiye ederim...2 yıl önce Osmangazi üniversitesi,bahar şenliklerinde burnunun dibinden dinlemiştim kendisini :D ...Harbi tatlı adam hea :D Bi de o gitarı nasıl güzel,nasıl harika çalıyor,ne siz sorun ne ben söyleyeyim...Canlı performansıda hiç kuşkusuz süper..Cuma akşamı,yine 2 üylül kampüsünde Nev konserini kaçırmayın derim...Benim o akşam bir kaç işim olduğu için malesef gidemeyeceğim...Ama gidenlere iyi eğlenceler dilerim...


Şimdilik bu kadar...

Daha ne olsun ama canım...Sırada Osmangazi Üniversitesi şenlikleri var...O zaman gelsin,onu da anlatırım...

Hadi sağlıcakla kalın..

Bol şans herkese....

2 Responses
  1. Adsız Says:

    Aha nasıl oldu da sen mor ve ötesi konserine gitmedin.hayret ettim gerçekten.görmeyeli çok değişmişsin duygucum :D
    Bu arada o kızıda hiç kafana takma.bak 23 günün kalmış,s.tir et gitsin be güzel kızım.

    görüşürüz
    barış


  2. Duygu Says:

    :D ne hız bu oğlum,daha iki dk önce msn deydik :D ...
    ya mor ve ötesi hayranlığım bitti..
    tükettim hayranlığımı..istemnedım degıl istedım gıtmek ama,taaa 2 eylüle git,knserı bekle,zıpla,ordan otobüs bekle geri dön ...
    ıh ıhhı hiç çekemedim..

    valla barış o kız takma diyosun ama,ya ben onu gırtlaklayacağım,ya o beni yurttan attıracak...

    harbi dengesiz bişi...sinırlerımı yıpratmayı basardı harbıden...gel 23 gun gelll...
    :(