Saçmalamalarım...

....ŞAŞKIN'IM....
İnsanlar çok garip yaratıklar...Bir günleri diğer günlerine uymuyor..Bunlara bende dahilim tabi..
Şaşkınım hepsinin tepkilerine...
...
Son günlerde full ders çalışıyorum...Sıkıldığımın kendim de farkındayım...Ama başka da çarem yok..Bi de şu ingilizce dersi git gide zorlaşıyor mudur nedir anlamadım...Sinirlerin acayip gergin...Biri bıraksa karşıdan ipleri kopacağım ama...
Yaaa sabır,ya sabııırr...
Acayip uçuk hayaller kuruyorum son zamanlarda...Saçmalamalarım bunla da bitmiyor valla...Ama hiç söylemiyeceğim,dalga geçersiniz...Hiç gelemem dalga muhabbetine...
Depresyondayım galiba...
Unutuldum galiba...
Çok yalnızım galiba...
Saçmalıyorum galiba...
Görüşürüz galiba...
7 Responses
  1. Adsız Says:

    Goksel'in sarkisi gibi olmus :) Faydasi olur mu bilmem ama yalniz hissetme konusunda yalniz degilsin.


  2. Duygu Says:

    gökselın sarkısından esınlendım zaten :D :D
    off cıdden sıkıldım ama yaa..
    6 sı gelsede nısanın şöyle 15 gun esk'den uzaklaşsam.. :D
    yorumun ıcınde saol valla..yalnız bırakmadıgın ıcınde ;)
    görüşürüzz..


  3. e.d. Says:

    sınavlarında başarılar duygucum. kendine ii bak, görüşürüz.


  4. Duygu Says:

    saol emrecım..allah sabır versın valla ne dıyeyım... :D
    görüşürüz..


  5. e.d. Says:

    selam duygu. yeni teman pek bi güzel olmuş yaw. kim yaptıysa ellerine sağlık. her halde sırf bu kadar güzel gözüksün diye en az 2 saat harcamıştır html kodlarından pek anlamadığı halde araştıra araştıra yapmıştır blogunu :) valla helal olsun demek lazım :D

    afferim len ona...


  6. Duygu Says:

    begendıgıne sevındım emrecım..

    Çok degerlı bı arkadastan yardım ıstedım..o da çok degerlı zamanından bana bu güzel blogu yaptı..allah ondan razı olsun,alah tuttugunu altın etsın,allah sevdıgıne kavustursun,allah onun varyaaaa..... ,:D:D:D

    şaka bı yana gerçekten süper olmuş,ellerine sağlık valla cnm ya....

    şimciiikk dile benden ne dilersen emreee....
    3 değil,tek dılegın var.. :D
    iyi degerlendır :D

    görüşürüz..


  7. tutuman Says:

    haha çok beğendim yorumunu ne alaka nerden senin blogun karşıma çıkdı ama hoşuma gitti hatta takip kısmına alıcaktımda bulamıyorum nerde bu :D nsajfknfdsfds